Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Vocky
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2010

Vanuit de winkelwagen naar de betaal ervaring

15 mei 2010

Op dit moment is de overstap van product naar de betaalomgeving heel raar bij ons. Je komt dan bij de stap waar je kunt kiezen uit betaalmethode en de vormgeving van die pagina is totaal anders en niet mooi ook. De look verandert compleet. Dit komt bij mij niet over als een betrouwbaar ogend iets voor een consument. Ik kan best voorstellen dat die schrikt en het niet vertrouwt. De webshop bouwer zei dat het lag aan het bedrijf dat het verkoop systeem levert en dat zij weinig aan de layout kunnen doen. Voor mij klinkt het heel raar dus ik wil graag weten of jullie hier bekent met dit fenomeen zijn.

Zijn er andere betaalsystemen waar je wel een lay-out kan geven aan het daadwerkelijke betaalproces? Welke zijn dat en hoeveel kosten die?
Nieuwsgierig
 
Gebruikersavatar
LaptopPlus
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 april 2010
Locatie: Kampen
Contacteer:

15 mei 2010

Hoi Vocky,

Welke PSP werk je mee?

Wij werken met oGone en kunnen tot aan de daadwerkelijke bankpagina alles zelf beheren met eigen templates.

Meestal kan het wel, maar weten veel bouwers weer niet hoe het moet. ;-)
Het breedste assortiment laptops op maat.Bekijk ook ons Partnerprogramma
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

15 mei 2010

Inderdaad wat Laptopplus zegt. Het geheel hangt van de PSP af. Laat de PSP toe dat er met eigen templates gewerkt word ja of de nee.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
HansBusiness
Berichten: 52
Lid geworden op: 11 mei 2010
Contacteer:

17 mei 2010

Ja, elke Payment Service Provider heeft een andere betaalomgeving. Dus, op het moment dat iemand een product wilt afrekenen, verandert de uitstraling in het betaalscherm van de PSP. Zolang het voor klanten duidelijk is dat het om een betaalscherm gaat waar duidelijk wordt aangegeven dat er op die pagina betaald kan worden, zal dit niet onbetrouwbaar overkomen.
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht