Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
icetea
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 februari 2010

Welke markt voor webshop betreden

19 mei 2010

Hoi,

In 2010 wilde ik een tshirt webshop beginnen, maar dat gaat waarschijnlijk niet door vanwege een verzadigde markt.

Ik zou heel graag willen ondernemen en m'n kennis en ervaring zien groeien op dat gebied. Ik zoek eigenlijk een product of markt die ik kan betreden met een investering van ongeveer 1000 euro. De webshop zal ik zelf ontwikkelen. En het hoeft niet per se veel winst op te leveren.

Het product moet verder klein zijn, bijvoorbeeld geheugenkaartjes? Wie kan mij misschien in de juiste richting duwen.
 
Webshop_middelgroot
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 april 2010

20 mei 2010

DOE HET NIET!!!

:twisted:

Haha nee serieus :), denk goed na over je productgroep.

Ik zou je adviseren om een niche (of zelfs een gat-in-de-markt te zoeken) en je daarin te verdiepen.

Heb het idee dat bijna alles al de koop is, en meestal bij meerdere winkels.
 
ariebruinsma
Berichten: 116
Lid geworden op: 09 november 2009
Locatie: Sint Nicolaasga
Contacteer:

20 mei 2010

Sorry hoor, maar ik geloof dat je als 'ondernemer' altijd nog een passie moet hebben met je product. Het komt mij nu een beetje over als "ik wil een webwinkel en wat ik verkoop maakt me niet uit". Daar word ik niet warm van. Zoek iets wat dicht bij je ligt, waar je warm van wordt en waar je verstand van hebt. Als je dat niet kunt vinden, begin er dan niet aan.
360-spin.nl
[url]http://www.360-spin.nl[/url]
 
icetea
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 februari 2010

22 mei 2010

Ik wil wel eraan toevoegen. Toen ik een tshirtswebwinkel wilde starten heb ik mij wel uren verdiept in die markt. Leveranciers, druk technieken, concurrentie. Tshirt is niet m'n passie nee, maar heb er wel veel van geleerd.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht