Apple of niet

1
ik wil een nieuwe computer en of laptop aanschaffen. mijn wens is een apple omdat je daar grafisch veel geavanceerder mee aan de slag kan gaan.

Er wordt mij gezegd door iemand dat een apple html codes e.d. die windows gestuurd zijn niet goed ondersteunt en dat wanneer je een webwinkel hebt dit voor problemen kan zorgen. Hij geeft aan dat een apple voor onderhoud en gebruik van webwinkel helemaal niet handig is.

Een apple kenner daar in tegen zegt tegen mij dat het een broodje aap verhaal is en absoluut geen probleem is. in tegendeel.

Wie heeft ervaring? Ik ken de apple voor grafisch vormgeven maar niet in de zin van gebruik voor webwinkel.


ik heb nu nog geen webwinkel maar ben wel in een ver orienterend stadium.

2
Broodje aap verhaal inderdaad.

Apple heeft niets met de HTML codering te maken. Mogelijk in kleine mate de vorm van software die je gebruikt, maar bijna alle professionele software is gemaakt voor zowel Apple als Windows en het merendeel van mensen werkzaam in de grafische branche werken op een Apple. Dat zijn dus ook enorm veel webdesigners!

De enige beperking die ik me kan voorstellen is als je kiest voor webwinkel software onder licentie. Ik weet niet of al dat soort aanbieders ook al met hun CMS rekenen op Apple gebruikers?

3
Kwa aanbieders maakt het niets uit. Een CMS draait namelijk online. Daardoor is de keuze van de browser wel belangrijk. Standaard zit er Safari op. Zelf gebruik ik FireFox en ik ben nog nooit op een website 'geweigerd' omdat ik de verkeerde browser of besturingssysteem had.

Een Apple computer is een echte aanrader. Niet alleen grafisch, die pakketten zijn er ook voor PC's, maar het werkt sneller en efficiënter.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html