Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Vagshop|Vw&Audi
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 januari 2010
Locatie: Volendam
Contacteer:

Gebruik van Lipperhey of Woorank

04 augustus 2010

Beste Winkeliers,

Nu we 7 maanden na opening een volgende stap willen zetten zijn we gestuit op diverse Marketing sites die je 'kunnen' helpen met het optimaliseren van de website. oa www.lipperhey.com en www.woorank.com. Op zich krijg je een goede analyse, maar toch, ben benieuwd naar ervaringen.

Momenteel hebben we ongeveer 18.000 unieke bezoekers per maand en gemiddels 350 orders per maand, dit kan beter maar dat gaat wel goed komen. Momenteel zijn we bezig met de overname van een andere website.

groetjes
Accessoires en toebehoren voor VW & Audi
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

05 augustus 2010

Ik gebruik de Woorank.com heel soms. Meestal gebruik ik dit soort websites niet want het zegt zo weinig. Je krijgt een rood bolletje als je Flash gebruikt, of frames, of als je HTML / tekst ratio niet goed is. Allemaal factoren die helemaal niet negatief uitpakken in zoekmachines.

Websites met advertenties, of websites zoals zietuwel.nl die een achtergrond in flash hebben, zijn echt niet minder vindbaar om die reden. De helft van de factoren zijn dus niet van toepassing of vaak onterecht negatief.

Maar goed ik gebruik die Woorank dus ook wel eens. :-)
 
webwinkelsucces
Berichten: 164
Lid geworden op: 07 juni 2010
Locatie: Dedemsvaart
Contacteer:

20 augustus 2010

Ik gebruik zelf vaal Link-Diagnosis.com voor een analyse naar inkomende links, van mezelf of van de concurrent. :P
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html