Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

Klantcontact uitbesteden? 1850contactcenter.nl

Rob83

Wat voor verzekeringen?

26 september 2017

Hallo allemaal.

Ik weet niet of dit de juiste forumonderdeel is voor mijn vraag. Ik kan tot nu toe helaas het gezochte antwoord niet duidelijk krijgen. Misschien zoek ik voor dit onderwerp wel niet op de juiste manier.

Wat voor verzekeringen zijn wijs om af te sluiten als zelfstandig ondernemer met webshops?
Met als kanttekening dat ik "nog" blijf werken voor mijn werkgever, dus ao is nog niet van toepassing.

Jeroen__
Contacteer:

Re: Wat voor verzekeringen?

30 september 2017

Een aansprakelijkheidsverzekering kan handig zijn. Je kan er ook een voorraadverzekering bij nemen, maar in het begin is dat misschien nog niet nodig.

Het is ook afhankelijk van hoeveel reserve je hebt en wat voor producten je verkoopt. Met sommige producten loop je juridische risico's, bijvoorbeeld vanwege patenten. Ik heb nog geen rechtszaak gehad, maar ik heb wel dreigementen ontvangen.

Rob83

Re: Wat voor verzekeringen?

30 september 2017

Een aansprakelijkheidsverzekering kan handig zijn. Je kan er ook een voorraadverzekering bij nemen, maar in het begin is dat misschien nog niet nodig.

Het is ook afhankelijk van hoeveel reserve je hebt en wat voor producten je verkoopt. Met sommige producten loop je juridische risico's, bijvoorbeeld vanwege patenten. Ik heb nog geen rechtszaak gehad, maar ik heb wel dreigementen ontvangen.
Hmm ja dan is aansprakelijkheid wel fijn lijkt me.
Bedankt voor de info, hier kan ik iets mee.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht