Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Andere webwinkeliers ontmoeten

31 augustus 2010

Even een vraagje tussendoor, natuurlijk heb ik er gedachten over en zie ik er mogelijkheden bij, maar nu eerst even een inventarisatie. Ontmoeten jullie ook andere webwinkeliers? En dan bedoel ik niet digitaal op Twitter of dit forum, maar ga je wel eens naar bijeenkomsten van ondernemersverenigingen, KVK of je huisbank, om eens te netwerken en face-to-face bij te praten met andere ondernemers die (digitaal) in jouw branche of werkgebied actief zijn?

Kennen jullie bijvoorbeeld bijeenkomsten zoals die van www.igluu.nl of www.seats2meet.nl die specifiek gericht zijn op ondernemers die (deels) thuis of parttime ondernemen? Of ken je meer van dit soort initiatieven die je aan kan raden of waar je nieuwsgierig naar bent?
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

02 september 2010

Sowieso kan je elk jaar naar de diverse beurzen:

Webwinkel Vakdagen
Thuiswinkel Update/TCD en andere evenementen georganiseerd door Thuiswinkel.org

Daar leer je dan weer mensen kennen en zo bereid je je netwerk uit :)
 
webwinkelsucces
Berichten: 164
Lid geworden op: 07 juni 2010
Locatie: Dedemsvaart
Contacteer:

03 september 2010

Ik probeer 1 keer in de twee maanden naar een meeting te gaan om met andere ondernemers en/of webwinkelondernemers te praten en te netwerken. Helaas lukt het me niet altijd. :P

Maar nieuwe ideeën opdoen en je netwerk uitbreiden pakt meestal wel gunstig voor mij uit!
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht