meerder mail accounts / bedrijven indelen

1
Hallo allemaal,

Stel je heb ongeveer 10 domeinnamen. Nu wil je natuurlijk deze mail goed laten binnen komen in je mail programma. Het liefst wil je ook nog alles online kunnen lezen omdat je een tablet en smartphone hebt. Hoe gaat je dit nu goed indelen dat je over zeg 7 jaar nog alles makkelijk terug kunt vinden.

Hou je alles apart en mail je mappen of laat je alle mail naar 1 centrale plaats komen en regel je vanuit daar alles ?

oja, en dan heb je natuurlijk ook nog je privé mail :-)

Ik ben benieuwd hoe jullie dit doen/oplossen.

mvg,
Patrick
WebwinkelCommunity <-- Wordt nu lid

Re: meerder mail accounts / bedrijven indelen

3
webwinkeladviseur schreef:Hoe gaat je dit nu goed indelen dat je over zeg 7 jaar nog alles makkelijk terug kunt vinden.
Patrick, komt die termijn van 7 jaar toevallig uit de lucht vallen of wil je eigenlijk meer specifiek vragen hoe je bij e-mail voldoet aan de wettelijke bewaarplicht? :wink:
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: meerder mail accounts / bedrijven indelen

5
Ward schreef:Patrick, komt die termijn van 7 jaar toevallig uit de lucht vallen of wil je eigenlijk meer specifiek vragen hoe je bij e-mail voldoet aan de wettelijke bewaarplicht? :wink:
Dit heeft er natuurlijk wel mee te maken 8)
Het gaat erom dat ik nu aan het kijken ben hoe ik het makkelijkste mijn mail kan dirigeren zonder 5 mail tabs open te hebben staan of met thunderbird te synchroniseren.

Het kan zomaar zijn dat er later nog meer mailadressen bij komen...

mvg,
Patrick
WebwinkelCommunity <-- Wordt nu lid

Re: meerder mail accounts / bedrijven indelen

6
Ik heb een ticket systeem draaien waar mail van al onze winkels in samen komt. Adres klantenservice@bedrijfsnaam gebruiken we voor support voor al onze winkels. Antwoord krijgen klanten dus van een ander adres, maar daar zijn eigenlijk nooit vragen over. Het template van het mailtje bestaat uit verschillende links naar onze bedrijfswebsite waar weer alle shops vermeld staan. Bovendien staat de eerste mail / vraag van de klant weer in de conversatie zodat het herkenbaar is.

Op deze manier kan je het zo groot maken als je zelf wilt, en zijn al je mails netjes bewaard. Het ticket systeem is overigens Zendesk.

Voor niet-klantenservice mail maak ik gebruik van exchange boxen van Argeweb zodat dat ook overal te lezen is, en netjes bewaard blijft.

Re: meerder mail accounts / bedrijven indelen

10
Mediadeboer schreef:Hallo,

Weet iemand de kosten van een ticket systeem?
Als internet marketeer kan je toch wel je weg vinden op internet en Google om dit na te kijken? Snap de vraag niet helemaal daarom, maar er zijn verschillende aanbieders met diverse pakketten. Het is maar net wat je nodig hebt.