Help BTW namen

1
Beste Leden,

Ik ben opzoek naar: namen van de BTW tarief.
de namen van de verschillende percentages. Dus de lokale varianten op BTW Hoog, BTW Laag, BTW vrij.

Wie kan mij deze informatie toedoen.

Alvast bedankt

Mvg

Sandjai

Re: Help BTW namen

3
Nee ik bedoel : bij elk btw tarief ook een naam (die is niet per se alleen hoog/laag, soms zijn er aparte tarieven voor specifieke zaken denk ik) en die moet natuurlijk overeenkomen met hoe dat echt heet in dat land.

Daarnaast, de naam van het tarief is vaak een vast gegeven, die blijft gelijk als het percentage wijzigt.

Re: Help BTW namen

4
BTW kent maar 3 tarieven 0%, 6% en 21% wat voor naar wil je geven?

Btw-tarieven en btw-vrijstellingen

De btw kent tarieven van 0%, 6% en 21%. Doet u zaken met het buitenland? Dan kan het 0% btw-tarief van toepassing zijn. Voor een aantal goederen en diensten is het verlaagde btw-tarief van 6% van toepassing. Bijvoorbeeld voor voedingsmiddelen, medicijnen en op isolatie-, schilder- en stukadoorswerkzaamheden aan woningen. Voor de overige producten of diensten geldt het algemene btw-tarief van 21%.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.