Vraagje,
Ik heb al een overeenkomst met een 3e partij over verzenden van pakketen. Hiervan krijg ik gewoon een maandelijkse factuur. Gaat in de administratie map.
Maar ik wil ook nog wel eens per brievenbus post versturen. Nu ga ik altijd even langs het semi-postkantoor voor een stickertje maar dat kan ik natuurlijk ook zelf printen. Dus ik zat te kijken naar de digitale postzegel. Ziet er goed uit komt netjes een proefzegel uit de printer. Alleen in krijg hier dus geen factuur van. Het is alleen een IDeal transactie. Ik heb al even gebeld met onze hardwerkende vrinden van PostNL maar die konden er niets aan doen.
Nu vraag ik mij af hoe gaat het dan kwa administratie? Ik bewaar altijd braaf alle bonnetjes van het semi-postkantoor mocht de belastingdienst deze ooit willen natellen. Maar nu krijg ik deze dus niet meer....
Hoe hiermee om te gaan? Zijn toch weer kosten die ik graag wil opvoeren (en uiteraard draag ik over de verzendkosten ook weer braaf 21% btw af)
Nog even polsen. Is de Digitale Postzegel ook de beste oplossing of kent iemand hier een nog betere oplossing? Ik verzend 95% paketten en maar 1 a 3 enveloppen per week dus volumekortingen zal ik niet snel krijgen. Ik vind het nu voornamelijk handig dat ik niet meer in de rij hoef te staan maar het zo nog mooier zijn als dit mijn administratie een stuk zou versimpelen.
Digitale postzegel en de blauwe enveloppe
1De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]