Opzoek - naar een ervaren en gepassioneerde webshop partner

1
Beste,

momenteel ben ik mijn opties na aan het gaan voordat ik het diepe in duik, en mijn voorkeur gaat uit om een webshop te starten met een ervaren, gepassioneerde partner die zijn hoofd durft te stoten. (In de zin van afwijkende/innovatieve/onorthodoxe , layout, keuzes of ideeën om enigszins niet wéér één van de honderden nieuwe webshops te zijn) affiniteit met consument audio -elektronica is een dikke plus.

Indien ik geen geschikte partner kan vinden zal ik dit project uiteraard zelf uitvoeren alleen zal het leerproces voor mij een stuk intenser zijn, mijn hoofd vol bulten zitten en het heel tijdrovend worden.

Ik zal aan de hand van goed presterende (in google) partner sites "targeted traffic'' dat allemaal organisch is binnengekomen om meer te lezen over..of het kopen van een product doorsturen naar de webshop. Ik zal mij bezighouden met de SEO van de webshop, en het opbouwen van een presterend partner netwerkje om de webshop heen, en de socialmedia verzorgen. - kortom een volledige focus om relevante potentiële kopers gegarandeerd de juiste straat in te sturen en google met de betreffende keywoorden voor zowat als volledig te domineren.

Opgesomd ben ik opzoek naar een partner met ervaring en al een relatie heeft met top dropshippers zodat er scherpe prijzen kunnen worden aangeboden.
Iemand die graag weer eens een webshop wil runnen (Het meest tijdrovende, het opnieuw schrijven van unieke product beschrijvingen zal ik ook verzorgen) Iemand die zich slechts alleen bezig hoeft de houden met alles wat zich 'onpage 'afspeelt. Kortom: jij on-page. Ik off-page - marketing, seo, en uitbreidingsmogelijkheden ontwikkelen voor meerdere, extra niches stap voor stap.

Stuur me een PM indien je de nodige ervaring en ambitie hebt, ik wacht enthousiast af!