Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

www.gidsvoormkb.nl Handel Registratie voor MKB oplichters

01 februari 2014

Pas op voor deze spookfactuur. Heeft wat weg van het HBD, maar die zijn al afgeschaft.
Wanneer komen hier nou eens forse boetes op te staan?

Afbeelding
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: www.gidsvoormkb.nl Handel Registratie voor MKB oplichter

01 februari 2014

Ik snap sowieso niet dat sommige zoiets betalen. Als je gaat betalen lees je toch op zijn minst waarvoor je gaat betalen. En dat staat er gewoon op.
Het kan geen spook"factuur" zijn want er staat ook op: dit is geen factuur. :)
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: www.gidsvoormkb.nl Handel Registratie voor MKB oplichter

01 februari 2014

In dit geval staat er toch wel heel duidelijk op dat je het niet hoeft te betalen. Blijft een malafide oplichterbende daar niet van maar hoe zouden ze dit nu weer in de wet moeten opnemen? Het is een grijs gebied.

Wat wel erg is is als het er niet bijstaat. Helemaal als er nog dreigementen bijkomen over incasso bureau's en dergelijke. Dan zou het wel eens strafbaar mogen worden
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: www.gidsvoormkb.nl Handel Registratie voor MKB oplichter

01 februari 2014

Note aan de redactie: Wanneer wordt het forum eens geupdatet waarbij foto's automatisch worden aangepast in het venster? Ik vind echt vervelend dat telkens met foto's alles zo groot afgebeeld wordt en uitgerekt.

*update: na plaatsen van mijn post is de foto wel de normale grootte*

En gaat weer lekker! Wanneer gaan dit soort mensen eens kei en keihard aangepakt worden?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: www.gidsvoormkb.nl Handel Registratie voor MKB oplichter

01 februari 2014

Mee eens. Die forum mods moeten eens kei en keihard worden aangepakt. Komen overal mee weg.

Of bedoeldje je dat niet 8)
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: www.gidsvoormkb.nl Handel Registratie voor MKB oplichter

01 februari 2014

Nope, dat bedoel ik niet :?. Bedrijven die gewoon te pas en te onpas "facturen" (ze maken er nu van dat het geen factuur is, duh... want ze worden in de gaten gehouden) sturen vanwege een registratie voor iets.

Die mensen die andere oplichten moeten gewoon eens keihard aangepakt worden.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht