Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Volgens mij kun je het gewoon als webwinkelier links laten liggen. Ze controleren toch niet.
Ik denk dat de huidige leden niet blij zijn als hun contributie gebruikt wordt om allemaal procedures op te zetten om niet leden lid te maken (en terecht!).
Yep. Ook het Hoofdbedrijfschap kreeg kritiek. Wat dan wel de vraag is, is hoe lossen ze het dán op. Want natuurlijk kunnen we het allemaal beter dan de KVK en HBD, net zoals wij allemaal een betere coach van het NL-elftal zijn als ze verliezen, maar toch is het logisch dat er een organisatie is die het handelsregister aanbiedt, workshops geeft, en waar je in elke grote stad even binnen kan lopen als je problemen hebt als ondernemer.Las ik van de week niet dat de politiek er nou toch mee bezig is dit soort onzin mss af te schaffen?
Als ze je niet weten te traceren dan heb je geluk en hoef je niets te betalen. De KvK had mij verteld in ieder geval dat ze na 1-2 jaar je wel gevonden zouden hebben en dat je dan lekker moet gaan betalen.Ik vraag mijn baas of hij dat lidmaatschap betaald voor zijn webwinkel en ik krijg me toch een verbaasde blik terug.
"Is dat verplicht dan? Volgens welke wet? Nog nooit van gehoord en ik heb toch al heel wat seminars bijgewoond. Is het niet een spookfactuur?"
Tink, als je serieus vermoedt dat je baas die HBD-heffing van een paar tientjes niet eens kan opbrengen, is een ander advies van de stagiaire meer op zijn plaats: begin vooral geen webwinkelDe webwinkel van mijn baas bestaat nog niet zo lang, dus dan zal het nog wel even duren voordat ze hem gevonden hebben.
Voor die tijd is hij nu in ieder geval gewaarschuwd. Handig toch, zo'n stagiaire.
Het eerste jaar dacht ik ook: spookfactuur, in de prullenbak ermee.Het gaat niet om kunnen opbrengen, dat is geen probleem.
Maar het is zo'n nutteloze en blijkbaar onbekende bijdrage is dat het overkomt als een spookfactuur.
Helemaal mee eens..De nadruk van de promotiecampagne ligt op radiocommercials die consumenten stimuleren naar de dierenspeciaalzaak te gaan.
Ik wil helemaal niet dat mensen naar een dierenspeciaalzaak gaan, ik wil dat ze online bij mij bestellen. Dus nu zit ik te betalen voor een reclame tegen mijn eigen bedrijf.