Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
dennis1983
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 februari 2014

Webwinkel reizen bedrijfs- en beroepsaansprakeling?

06 februari 2014

Hallo,

samen met een vriend gaan wij een webshop opstarten waar we complete reizen aanbieden.

nu vraag ik me af of het noodzakelijk is een bedrijfs- en beroepsaansprakelijkheidsverzekering af te sluiten?
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Webwinkel reizen bedrijfs- en beroepsaansprakeling?

06 februari 2014

Een verzekering is alleen noodzakelijk als het je overkomt.

Of je het ook wilt hangt af van het tarief en hoe jij je risico inschat. Persoonlijk zou ik altijd een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering aanraden omdat ie 100 euro per jaar kost en de risico's niet te overzien zijn. Een beroepsaansprakelijkheidsverzekering raad ik veel mensen minder snel aan omdat de kosten hoger zijn, en risico's beter in te schatten zijn.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Webwinkel reizen bedrijfs- en beroepsaansprakeling?

06 februari 2014

In Nederland kennen we speciaal voor reizen de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR).
 
Cardexchange.com
Berichten: 266
Lid geworden op: 23 december 2011
Locatie: Arkel
Contacteer:

Re: Webwinkel reizen bedrijfs- en beroepsaansprakeling?

06 februari 2014

Geen idee, maar ik kan me wel voorstellen dat een dergelijke verzekering in de reisbranche wel handig is. Dit soort verzekeringen zijn dacht ik niet zo heel duur.
http://www.cardexchange.com - Magic the Gathering en meer
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht