Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Duizendblad
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 juni 2014

KvK in Jip-en-Janneke-taal

23 juni 2014

Ik word echt niet goed... Ik heb al honderd keer die site doorgelezen, rondgezocht, maar ik snap er nog steeds helemaal niets van. Kan iemand mij alsjeblieft in Jip-en-Janneke-taal uitleggen hoe het inschrijven bij de Kamer van Koophandel gaat? Welke stappen doorloop je, hoe pak je het aan, en wat zijn de kosten?
 
GoedeShampoo
Berichten: 389
Lid geworden op: 07 februari 2014
Contacteer:

Re: KvK in Jip-en-Janneke-taal

23 juni 2014

Je gaat langs bij je lokale kvk kantoor, meld je aan, tekent een formulier, en je bent geregistreerd...

Van te voren moet je je bedrijfsnaam, activiteiten en website weten.
Je kunt online ook een digitaal formulier vinden waarmee je al veel kunt doen.

Kosten zijn zeer gering, waren eerst gratis maar ik geloof ongeveer 40 euro eenmalig voor een eenmanszaak.

Als je geen eenmanszaak wilt gaat bovenstaande verhaal niet op.
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: KvK in Jip-en-Janneke-taal

24 juni 2014

:arrow: Hoe schrijf ik me in?
Inschrijven eenmanszaak, vof, maatschap of cv in 2 stappen

1. Vul digitaal alvast zo volledig mogelijk uw gegevens in
U kunt digitaal alvast zo uitgebreid mogelijk uw gegevens invullen voordat u uw bedrijf gaat inschrijven bij een kantoor van de Kamer van Koophandel:

• eenmanszaak
• vof
• maatschap
• cv

2. Ga naar de Kamer van Koophandel om uw inschrijving af te ronden
Voor een bezoek aan de KvK moet u een afspraak maken. Nadat u uw gegevens digitaal heeft verstuurd, kunt u zien bij welke kantoren u terecht kunt en wat u bij uw bezoek moet meenemen, zoals een geldig legitimatiebewijs en uw bankpas voor de betaling van de inschrijfvergoeding van € 50,-- (betaling alleen met pinpas mogelijk).

Bij uw bezoek controleert een medewerker van de Kamer van Koophandel uw legitimatie en of u aan de voorwaarden voldoet om zich in te schrijven.
Wat is daarvan niet duidelijk?