Administratie opzetten op eigen computer.

1
Beste Forumleden,

Ik heb een eenmanszaak en hebt het eerste kwartaal niets verdiend, dit heb ik ook aangegeven. Nu in mijn tweede kwartaal heb ik heel wat spullen gekocht en heel wat verkocht via mijn webshop. Ik krijg iedere week een factuur van Targetpay (betalingsprovider) wat ik die week verdiend heb. Nu heb ik wat vraagjes:

Moet ik bij deze wekelijkse factuur ook de honderden verkoopfacturen van mijn klanten stoppen, of kan ik dit gewoon lekker laten staan en heb ik aan het overzicht factuur genoeg?

Ik wil mijn administratie op mijn eigen computer opzetten via mappen, wat is een goede structuur hiervoor? Ik heb nu.

Administratie
2014-2015 - Eerste kwartaal (inkoop facturen - verkoop facturen) -Tweede kwartaal(inkoop facturen - verkoop facturen) - Derde kwartaal(inkoop facturen - verkoop facturen) -vierde kwartaal(inkoop facturen - verkoop facturen).

Is dit een slimme opzet of moet het anders?
Wilt u meer omzet en klanten via onafhankelijke klantbeoordelingen. Het is makkelijk en gratis via het: Feedbackplatform

Re: Administratie opzetten op eigen computer.

2
eerste kwartaal niks verdiend en je hebt dit aangegeven? aan wie en hoe? Ik naam aan dat je de omzetbelasting bedoeld? En dat je hebt ingelogd op de site van de BD en je omzetbelastingaangifte hebt gedaan?

verder denk ik dat je met vraag beter terecht kan op higherlevel.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.