Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Feedbackplatform
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 juli 2014
Contacteer:

Hoe boek je een ontvangen betaling in?

31 juli 2014

Een klant maakt via een overschrijving geld naar mij over voor een besteld product op mijn zakelijke rekening.

Hoe heet deze boeking? Ik gebruik het boekhoudpakket Acumulus en ik heb de volgende opties om uit te kiezen:

Als betaling van een door u verzonden factuur *
Als zakelijke uitgave
Als privé-boeking
Als interne overboeking
Als kosten voor het zakelijke gebruik van de privé-auto
Als inventariskosten
Als BTW-afdracht/ontvangst
Als lening (ontvangst of aflossing)
Wilt u meer omzet en klanten via onafhankelijke klantbeoordelingen. Het is makkelijk en gratis via het: Feedbackplatform
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Hoe boek je een ontvangen betaling in?

31 juli 2014

De eerste lijkt me toch? Ik neem aan dat je een factuur verzonden hebt en dat die klant niet zomaar een willekeurig bedrag overmaakt.
 
Gebruikersavatar
Feedbackplatform
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 juli 2014
Contacteer:

Re: Hoe boek je een ontvangen betaling in?

31 juli 2014

Dit klopt, alleen ik wou deze graag gewoon als document erbij voegen. Als ik op de bovenste optie druk kom ik in een facturen overzicht, dus dan kan je de factuur selecteren die je eerder hebt verzonden. Ik maak geen gebruik van het ingebouwde factuur systeem dus hier staan ook geen facturen.
Wilt u meer omzet en klanten via onafhankelijke klantbeoordelingen. Het is makkelijk en gratis via het: Feedbackplatform
 
GoedeShampoo
Berichten: 389
Lid geworden op: 07 februari 2014
Contacteer:

Re: Hoe boek je een ontvangen betaling in?

31 juli 2014

heeft acumulus geen support afdeling hiervoor?
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.