Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Lorenzo
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 juli 2014

Verzekeringen

06 augustus 2014

Heeft er iemand hier ervaring met het afsluiten van bedrijfsverzekeringen? Ik ga binnenkort wat huren en heb daarom de nodige verzekeringen nodig, zoals diefstal, brand etc. Ik heb al gemerkt dat zakelijke verzekeringen een stuk minder transparant zijn dan verzekeringen voor consumenten. Weinig prijzen, veel maatwerk dus overal offertes aanvragen. Veel verzekeraars werken ook weer alleen met adviseurs.

Wat is wijsheid, zelf uitzoeken en verschillende offertes vragen, of naar een adviseur gaan?
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Verzekeringen

06 augustus 2014

Ik heb direct af kunnen sluiten via de rabobank (dit is dan de tussen persoon van Interpolis)
Heb alleen een aansprakelijkheids verzekering. Maar idd overal van die voorwaarden dat je denk. Als er wat gebeurd keren ze niet uit.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Verzekeringen

06 augustus 2014

Centraal beheer werkt niet met tussenpersonen: je belt en ze staan je direct te woord. In mijn ervaring weten ze goed om te gaan met de wensen van zakelijke klanten. Veel verzekeringsmaatschappijen zijn trouwens huiverig voor het verzekeren van gehuurde spullen: ik neem aan dat het om roerende goederen gaat.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Verzekeringen

06 augustus 2014

Bedoel je met "wat huren" goederen of een magazijn/kantoor/etc? Als het dat laatste is kan het goed zijn dat je verzekeringsmaatschappij aanvullende eisen stelt daaraan (alarm bijvoorbeeld).
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Lorenzo
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 juli 2014

Re: Verzekeringen

06 augustus 2014

Mijn excuses voor de onduidelijkheid: ik bedoelde dat ik een pand ga huren inderdaad :)
 
Doubled_1980
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 april 2011

Re: Verzekeringen

07 augustus 2014

De eerste paar jaar zaten we met onze verzekeringen bij de bank. Toen we personeel aan gingen nemen een gesprek aangevraagd om over de nodige verzekeringen te praten.
Enige wat die "adviseur" toen wilde doen was ons een AOV aansmeren. Slecht advies gehad en toen besloten daar weg te gaan. Via via in contact gekomen met tussenpersoon die aangesloten is bij Nedasco. Dat is een organisatie die contracten heeft met heel veel verzekeringsmaatschappijen. Hierdoor kan de polis gekozen worden die het beste bij je situatie past. Er is ook maatwerk mogelijk.
Bij x-aantal polissen krijg je ook pakketkorting. Het kan dus zijn dat elke polis van een andere maatschappij komt. Doordat alles via Nedasco gaat, krijg je dan toch de korting.
Als je de gegevens van de tussenpersoon wilt, kan ik ze via PM wel geven.
 
Chris_Vub
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 augustus 2014

Re: Verzekeringen

07 augustus 2014

Kijk eens op http://www.verzekeruwbedrijf.nl. Ik werk hier en weet dat het goed is. :D
Je kan hier op simpele wijze diverse zakelijke verzekeringen afsluiten.
We streven er naar om zo helder mogelijk te zijn in datgene wat wij kunnen bieden voor ondernemers. Mocht er toch iets onduidelijk zijn, laat het ons weten!

Succes met je zoektocht naar een goede verzekering!

Groet, Chris