Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
shopmop
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 november 2011

Verzekering

29 december 2014

Goedemiddag,

Nog maar eens een topic over verzekeringen. Ik wil een verzekering voor mijn webwinkel.
Aansprakelijkheidsverzekering (omdat ik ook productadvies geef en een gedeelte productaansprakelijkheid) en een rechtsbijstandsverzekering. Geen inboedel, omdat de hoofdmoot van mijn producten maar kort in huis is.
Mijn omzet is nog niet hoog.

Het lijkt onmogelijk om voor 'een paar tientjes per jaar' wat ik veelal lees me verzekerd te krijgen. Of ik val onder een beroepsverzekering of er is geen dekking voor mijn ondernemingsvorm.

Lopen jullie hier ook tegenaan?

Alvast bedankt voor reacties en een gezellige jaarwisseling.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Verzekering

29 december 2014

Een paar verzekeraars bellen. Zelf heb ik dit soort zakelijke dingen bij Centraal Beheer, juist, in Apeldoorn, ondergebracht, maar er zijn vele aanbieders.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Verzekering

29 december 2014

Wij hebben alles bij een lokale verzekeringsagent lopen. Wensen/eisen doorgegeven en daarop een offerte terug gekregen. Alles daar verzekerd en alles wordt altijd goed afgehandeld.
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Verzekering

29 december 2014

Bij de Rabobank heb je Zeker van je Zaak. Dit is een verzekering van 6 euro p/m zonder allerlei uitsluitingen. Dat is met je productaansprakelijkheid wel zo handig. In sommige gevallen als er iets niet deugd of er nalatigheid door jou is keren ze alsnog uit. Wel is het eigen risico dan verhoogd tot 5000 euro. Maar dat is te behappen. Beter dat als helemaal niet uitkeren.

En rechtsbijstandverzekering is altijd wel prijzig. Ik heb hem zelf (nog) niet. Maar het lijkt me wel handig.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.