Hosting facturen inboeken

1
Hallo,

van mijn hosting krijg ik voor elke domeinnaam en wijziging een aparte factuur.
Dit leek niet zo een probleem maar inmiddels zijn dit er meer dan 100 per jaar.

Moet ik deze allemaal apart inboeken of kan ik deze ook verzamelen per kwartaal?
Iemand een goed advies?

Re: Hosting facturen inboeken

3
Dirkjan schreef:Je zult ze allemaal moeten inboeken... Heb je al eens contact gehad met je hoster met de vraag om per kwartaal af te rekenen?
Ja vanochtend :lol:
Hopelijk is dit mogelijk. Bedankt voor je reactie.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Hosting facturen inboeken

6
Ja inderdaad.
Domeinnamen bijvoorbeeld betaal je sowieso minimaal per jaar en komen allemaal op aparte datums binnen.

Kent iemand een hoster /domeinboer die hier wel rekening mee houdt en je een factuur in 1 keer geeft?

Re: Hosting facturen inboeken

7
bertje schreef:Ja inderdaad.
Domeinnamen bijvoorbeeld betaal je sowieso minimaal per jaar en komen allemaal op aparte datums binnen.

Kent iemand een hoster /domeinboer die hier wel rekening mee houdt en je een factuur in 1 keer geeft?
Protagonist :)
erg tevreden over, niet de goedkoopste maar de service is top!
MT

Re: Hosting facturen inboeken

8
bertje schreef:Ja inderdaad.
Domeinnamen bijvoorbeeld betaal je sowieso minimaal per jaar en komen allemaal op aparte datums binnen.

Kent iemand een hoster /domeinboer die hier wel rekening mee houdt en je een factuur in 1 keer geeft?
Wij plaatsen altijd alles onder 1 factuur dus als je meerdere domeinen hebt, meerdere hostingpakketten en nog meer afneemt plaatsen we dat allemaal onder 1 factuur.
Niet langer te veel uitgeven aan Google Adwords?
Online marketing bureau BSR Online