Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
dirk vn
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 juni 2015

Point Of Sale square app

26 augustus 2015

Ik heb de POS square uitgeprobeerd en het ziet er goed uit, maar om dit optimaal te gebruiken moet ik natuurlijk alle artikelen inbrengen in de DB. Een hele job natuurlijk, daarom dat ik even wil rondhoren wat jullie ervaringen met square zijn. Het ziet er goed uit, maar ik kan bijna niet geloven dat dit een gratis app is, dus zoek ik het addertje.

Iemand die het al gebruikt hier?

Grtz

Dirk
 
FrankHeijdenrijk
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 augustus 2015
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Point Of Sale square app

26 augustus 2015

Hi Dirk,

Goed om te horen dat Square tot nu toe bevalt. Ik heb even voor je uitgezocht wat het 'addertje' is. Square is als software inderdaad gratis te gebruiken, op wijze van dat je hier geen maandelijks bedrag voor hoeft te betalen. Je betaalt echter wel een fee per transactie, zoals je op deze pagina kunt zien.

Het is dus net alsof je een eigen Paypal-account (privé) opent -> het gebruik hiervan is gratis, maar zodra je eenmaal geld overmaakt/ontvangt dan worden er kosten berekend.

Beantwoordt dit jouw vraag?
Elke week tips over marketing, kostenbesparing en logistiek:

Lees de laatste editie van Webwinkel Optimalisatie Tips
 
dirk vn
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 juni 2015

Re: Point Of Sale square app

26 augustus 2015

alvast bedankt voor je antwoord, maar die fee is dacht ik enkel als je square ook gebruikt als psp. Als ik nu ideal (bc) betalingen ontvang, moet ik ook een fee betalen.
Ik zou square echter enkel als "kassasysteem" willen gebruiken, en tot zover vind ik daar niks van terug van fee of wat dan ook dat je moet afstaan
Op de site van square vind ik:

Will Square Register work on my device?
Yes, you can run it on an Apple or Android phone or tablet.
And it’s free?
It’s free.
Really?
Really.
Why?
Because Square believes every business should have the tools that big businesses have.

Volgens jou zal je dus commissie moeten afstaan op je omzet, die je gewoon cash ontvangt in je winkel?

Grtz

Dirk
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Point Of Sale square app

27 augustus 2015

Klinkt wel logisch als het naar omzet gaat. Het ziet er goed uit en zal zeker niet kosteloos zijn.
PSP van hun werken maar in een aantal landen. Als zij hier hun inkomsten uit zouden halen dan zullen zouden ze dit natuurlijk snel uitbreiden.

Iets vergelijksbaars https://www.sweebr.com/public/ (kosten 50 euro per maand)

OPOS is een webbased gratis programma. Maarja dat ziet er dan natuurlijk niet zo gelikt uit.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.