webwinkel gebruikte Computers

1
hallo ik beb een vraag over het beginnen van een webwinkel gebruikte hardware

we hebben wat de btw en andere zaken allemaal uitgezocht belasting bedrijfsplan enz.

alleen dit ween we nog niet

Mijn dochter start het bedrijf nu woont ze op zich zelf maar wil zeg maar de webwinkel vanuit mijn huis gaan draaien ik heb de ruimte 2 kamers over met een kleine voorraad mag dit

Re: webwinkel gebruikte Computers

4
ton11111 schreef:hallo ik beb een vraag over het beginnen van een webwinkel gebruikte hardware
Ton ik snap jouw vraag niet, wil je de webwinkel zelf gaan hosten? denk het niet! vanuit de praktijk maakt de hardware niets uit, al heb je een een computer uit het jaar kruikje als er internet verbinding op zit is deze computer bruikbaar.

De webwinkel als de winkelbeheersysteem draaien niet op de eigen computer! maar op de servers van de hosting.

Frank
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: webwinkel gebruikte Computers

5
ton11111 schreef:hallo ik beb een vraag over het beginnen van een webwinkel gebruikte hardware

we hebben wat de btw en andere zaken allemaal uitgezocht belasting bedrijfsplan enz.

alleen dit ween we nog niet

Mijn dochter start het bedrijf nu woont ze op zich zelf maar wil zeg maar de webwinkel vanuit mijn huis gaan draaien ik heb de ruimte 2 kamers over met een kleine voorraad mag dit
Echt... Ik snap niets van je vraag ;-) Probeer het eens in Nederlands voor dummies? ;-)