Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Zeker. Zou wel even vragen of ze ervaring met e-commerce of je productgroep hebben. Het helpt qua 'beltraining' als ze andere webwinkels in het portfolio hebben.Google op "telefonische antwoordservice" en je hebt zo een aantal van dit soort bedrijven in beeld.
De grote vraag is natuurlijk of een call center deze vragen wel kan beantwoorden...Het scheelt natuurlijk ook als je duidelijk antwoord geeft op mogelijke vragen van klanten (bijvoorbeeld een goede FAQ). Daardoor beperk je het aantal telefonische vragen.
Maar er zullen altijd mensen blijven die behoefte hebben om te bellen...
Ik schrijf ook niets over een callcenter toch?De grote vraag is natuurlijk of een call center deze vragen wel kan beantwoorden...Het scheelt natuurlijk ook als je duidelijk antwoord geeft op mogelijke vragen van klanten (bijvoorbeeld een goede FAQ). Daardoor beperk je het aantal telefonische vragen.
Maar er zullen altijd mensen blijven die behoefte hebben om te bellen...
Zeker als zij de vraag alleen doorgeven, lijkt mij dit weinig meerwaarde hebben
Nee inderdaad, ik bedoelde het ook meer als aanvulling!Ik schrijf ook niets over een callcenter toch?