Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
sabine2909
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 november 2011

shop-in-shop in Amsterdam

27 december 2016

Sinds 2011 verkoop ik de hippe baby-en kinderkleertjes, speelgoed en boeken online. We hadden behoefte aan meer opslag om aan de groei te kunnen voldoen en ook wilden we er een fysiek verkooppunt naast in Amsterdam. Nu hebben we bijna 2 jaar een grote fysieke winkel, Kidswannahaves, op de Admiraal de Ruijterweg 91 in Amsterdam, wijk De Baarsjes. 
Een greep uit onze merken: Jellycat, Done by Deer, Petit Monkey, Kleine Giraf, OB Designs, Kids Concept, Feetje, Claesens, Fresk, Little Indians, Z8.

Wellicht dat er webondernemers zijn met eenzelfde behoefte: een verkooppunt in Amsterdam.
Wij hebben vanaf januari weer ruimte voor nieuwe coole merken/producten. In mijn winkel kan je open kastruimte, tafel of kledingrek huren, voor all-in prijzen vanaf 1 maand. Kidswannahaves helpt met het ‘stylen’ en regelt vervolgens volledig de verkoop voor je, 6 dagen per week. Hier heb je geen omkijken naar.

Ben of ken jij iem. die graag een fysiek verkooppunt wilt in Amsterdam? Neem dan contact op via info@kidswannahaves.com

Benieuwd of er geinteresseerden zijn! groetjes, Sabine
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: shop-in-shop in Amsterdam

22 januari 2017

Wat een opsteker weer. Ik reageer hierop, eerst een enthousiaste mail terug en daarna... helemaal niets meer.

Zet dan geen oproep.
 
sabine2909
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 november 2011

Re: shop-in-shop in Amsterdam

22 januari 2017

Sorry voor de late reactie! Heb je ondertussen gemaild. Groetjes, Sabine 
 
slamooy
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 januari 2017

Re: shop-in-shop in Amsterdam

02 juni 2018

Hi,
Doe je dit nog steeds?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.