Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
xxltnt
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 januari 2018

Aantal vragen over dropshippen.

23 januari 2018

Aller eerst, ik ben nieuw hier, ik hoop hier een hoop informatie op te doen die mij goed van pas kan komen, en op mijn beurt hoop ik weer andere te kunnen helpen.

Ik wil samen met een vriend een dropship winkel beginnen, we zijn enorm veel onderzoek aan het doen maar hebben een aantal financiële vragen.

Aller eerst, wij zijn van plan om vanuit China te importeren naar Nederland, wij willen ons richten op alleen Nederlandse klanten
Hoe zit het met de belasting?
Stel ik verkoop een product van €100 waarvan de inkoop €50 euro is, wat is de belasting, aan wie moet ik die betalen, en hoe doe ik dat?
Moet ik dit product ook bij de Duane aangeven? zo ja, hoe doe ik dat?
Wij willen onze winkel via Oberlo beginnen, als dat wat toevoegt aan de vraag.

Dan vraag twee, wij willen een zakelijke rekening openen bij de Rabobank.
Nou moet je via Oberlo met creditcard betalen, is er een mogelijkheid dat je een creditcard kan aanvragen die per direct vanaf je rekening betaald?
Voorbeeld: wij hebben €100 op onze bank rekening staan.
Wij moeten €50 aan Oberlo betalen, en moeten dit via creditcard doen.
Is er een mogelijkheid dat er via een creditcard van het saldo van de bankrekening wordt afgeschreven?
Dus dat de €50 per direct van de €100 af gaat?

Alvast bedankt voor het lezen!
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Aantal vragen over dropshippen.

23 januari 2018

Als je vanaf China wilt importeren en rechtstreeks bij de klant wilt laten afleveren moeten ze er rekening mee houden dat er een lange levertijd is en dat ze nog een narekening kunnen ontvangen van de belastingdienst. Je kunt dit dan beter eerst bij jou laten afleveren en dus voorraad houden en dan verzenden naar jouw klant.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
xxltnt
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 januari 2018

Re: Aantal vragen over dropshippen.

23 januari 2018

Dropshippen is voor ons the way to go omdat we op het moment geen geld hebben om inventaris op te vragen.
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Aantal vragen over dropshippen.

23 januari 2018

Dropshippen is voor ons the way to go omdat we op het moment geen geld hebben om inventaris op te vragen.
Dan wens ik je veel succes ;)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht