Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
PurpleBerry
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 maart 2020

Op zoek naar bedrijfspartner / compagnon om te leren.

28 maart 2020

Hallo,

In het dagelijkse leven een baan, echter al langer het idee om tevens te gaan ondernemen. Deels om mijn IT kennis op een andere manier in te zetten, en voor een stuk extra inkomsten.

Daar ik er weinig kennis van heb maar wel een drive bezit gecombineerd met leergierigheid... leek het mij een vooralsnog te grote stap om te beginnen met dropshipping.

Indien mogelijk ga ik liever een samenwerkingsverband aan, om zodoende te leren over het reilen en zeilen van een webshop.

Interesse gewekt? Stuur mij dan een PM.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Op zoek naar bedrijfspartner / compagnon om te leren.

31 augustus 2021

Hoi PurpleBerry,
Het topic is anderhalf jaar oud dus ik ben eigenlijk wel benieuwd of je inmiddels iemand gevonden hebt en samen aan de slag kunt? Op het topic was niet gereageerd, zie ik. Dat lijkt me ook lastig. Je kent elkaar dan niet en jij kan aangeven dat je iets weet van IT maar dat is zo breed, dat niemand daar echt iets mee kan. De meeste vennoten die samen beginnen kennen elkaar van school, werk, opleiding of andere manier en hebben vooral een klik. Die scheiding in werk komt vaak vanzelf wel maar je moet vooral elkaar heel erg kunnen vertrouwen. Op een forum is dat natuurlijk lastig om te beoordelen. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht