Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
natuurlijk-led
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 september 2008

live support

18 oktober 2009

Hoi forum leden,
Ik zoek voor onze website een goede oplossing om live support chat aan te bieden op onze webwinkel (natuurlijk-led.nl) een van de problemen die het moet oplossen dat het te bedienen is met een windows en een apple pc.
Wie kent er een goede oplossing hiervoor??

vr gr
Gerard
natuurlijk-led.nl
 
Mart1961
Berichten: 60
Lid geworden op: 13 februari 2007
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

21 oktober 2009

Bedoel je dat het door de klanten met zowel een Mac als een Windows machine moiet kunnen bedienen?
Of jullie operators?

Vanaf hoeveel werkplekken en operators wil je die Live Help bemannen?

Groetjes,
Martin
Webmasters verdien geld en meld je aan op http://www.silk-stockings.nl/idevaffiliate/index.php
 
Vagshop|Vw&Audi
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 januari 2010
Locatie: Volendam
Contacteer:

12 januari 2010

Ik heb gewoon MSN via Live chatcode geimplementeerd, is dat geen optie?
 
acaza
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 september 2009
Locatie: België
Contacteer:

12 januari 2010

Misschien interessant om het even te hebben over live support.
Wij hebben op dit moment geen enkele live support op onze website. Mensen moeten dus een mailtje sturen als ze info willen.

Wel denken we eraan om een telefoonnummer op de site te plaatsen.
Heeft iemand een soortgelijke ervaring?

Dit wijkt even af van de chatsupport, maar telefoon of chat liggen toch niet zover uit elkaar.

Groeten
Op zoek naar een fotolijst, fotokaders, muurstickers of ophangsysteem? Bezoek http://www.acaza.nl (Nieuw!)
http://www.acaza.be
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

13 januari 2010

In nederland is een telefoonnummer verplicht. Dus is eigenlijk geen discussiepunt.

Wat betreft chat support spreekt mij chatzilla heel erg aan, multi platform, server side. Maar ik moet het nog steeds implementeren.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
ceezoo
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 februari 2010
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

05 februari 2010

De beste optie die ik ken is Whoson. Een live chat module en een uitgebreide tool om te kijken wei er online is, zodat je ook bezoekgeschiedenis van de chatter/klant hebt. ALs je slim bent, koopel je dit aan je CRM. Ken je klant... :-)

Geen telefoonnummer op de site? Dan wil je geen klanten lijkt me ...

grtz,

douwe
www.ceezoo.nl
you are in business
 
Gebruikersavatar
Ugo
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 augustus 2008
Locatie: Roermond
Contacteer:

01 maart 2010

Hoi Gerard,

wij maken gebruik van Volusion erg makkelijk en overzichtelijk.
Een overzicht van de mogelijkheden: http://www.volusion.com/livechat_download.asp

Groet!
~ Yvo