Nieuwe webshop?

1
Oké dat er bij een webshop beginnen veel komt kijken heb ik ondertussen al begrepen.

Ik stel hieronder mijn belangrijkste vragen. hopelijk krijg ik hiereen antwoord op :).

--Welke open source gebruiken?? qua gebruiksgemak en uitgebreidheid van de open source bron.

--Welke webhost?

Iemand die zelf met nix begonnn is die graag zijn ervaring met mij wil delen e zijn keuzes wil verantwoorden Mail me gerust ! Alle help is welkom ...

groeten
Jens

Re: Nieuwe webshop?

2
rflleader schreef: --Welke open source gebruiken?? qua gebruiksgemak en uitgebreidheid van de open source bron.
Welke open source je gebruikt is afhankelijk van je wensen. Er worden er meerdere beschreven op het forum. Wat zijn je eisen aan de software? Wat moet het minimaal kunnen? Hoeveel tijd wil je erin steken om te leren wat het kan?
rflleader schreef: --Welke webhost?
Dat is afhankelijk van je keuze voor de software, je budget en je eisen. De meer professionele webhosts kosten ongeveer 100 euro excl. BTW per jaar. Daarvoor heb je meestal een goed pakket. Als het (veel) goedkoper is dan bestaat de kans dat je ook performance verliest.

Verwacht je dagelijkse backups, vele bezoekers, internationaal en heb je een groot pakket? In dat geval moet je in een prijsklasse van 500+ euro zoeken.