moeite met vinden van de juiste groothandels

1
Ik heb een aantal groothandels gevonden,die ik intressant vond,maar die dus niet leveren aan bedrijven die net zijn begonnen,etc...

vraagje: kan ik mij alvast inschrijven bij de kvk,zodat ik al mailings krijg van groothandels etc,en dus mijn keuze groter is om de juiste groothandels aan te spreken of ze mij kunnen leveren.

Ik heb begrepen dat je (veel) post krijgt als je je hebt ingeschreven, voor een bepaalde catagorie,( bv het verkoop van mobile telefoons),dat je daar veel info over krijgt van de groothandels.

kan dit..

2
Als je zeker weet dat je een onderneming wil beginnen. Dan hoef je toch niet langer te wachten met het inschrijven bij de KvK?

Je gaat idd veel post krijgen, vooral veel van bedrijven die geld aan je willen verdienen. En soms van bedrijven die je kunnen helpen geld te verdienen.
[size=75][url=http://www.zonwering-rolgordijnen.nl/rolgordijnen-verduisterend]Rolgordijnen verduisterend op maat gemaakt[/url][/size]

3
Inschrijven bij de KvK kan prima; is toch een essentieele stap als je zaken wilt gaan doen. Dit getuigt ook van een serieuze aanpak, en op deze manier kom je eerder bij groothandels aan tafel. Vergeet niet dat ze erg veel verzoeken krijgen van mensen die 'even een webwinkeltje willen beginnen'; een goede presentatie van jezelf, je zaak en je plannen is dus belangrijk om te zorgen dat ze wel aan jou willen leveren.
www.izitoko.nl

Voor ondernemende geesten die iets te bieden hebben!

4
arjan schreef:Inschrijven bij de KvK kan prima; is toch een essentieele stap als je zaken wilt gaan doen. Dit getuigt ook van een serieuze aanpak, en op deze manier kom je eerder bij groothandels aan tafel. Vergeet niet dat ze erg veel verzoeken krijgen van mensen die 'even een webwinkeltje willen beginnen'; een goede presentatie van jezelf, je zaak en je plannen is dus belangrijk om te zorgen dat ze wel aan jou willen leveren.
Helemaal mee eens. Onder het mom van 'het oog wil ook wat' moet je jezelf gewoon leren verkopen. Een KVK inschrijving is een van de manieren om groothandels te laten zien dat jij je business serieus neemt. Als je jezelf niet eens serieus neemt, waarom zouden zij het dan moeten doen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Ben eigenlijk wel benieuwd naar specifieke tips om jezelf te verkopen bij bijvoorbeeld een groothandel. Hoe presenteer je jezelf, je plannen en je zaak op een goede en professionele manier, zoals gezegd wordt?

6
Maak telefonisch een afspraak, bereid je goed voor, neem het ondernemersplan mee, laat zien dat je vakkennis hebt en je verdiept hebt in de materie.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

7
Het inschrijven bij de KvK is een perfecte stap.
Maar, eerlijk gezegd, denk ik niet, dat je je zinnen moet zetten op mensen, die naar jou op zoek gaan.
Je moet zelf intensief opzoek gaan. En niet wachten tot je mailings krijgt, zodat je daar op kunt gaan reageren.
Je bent helaas een van de vele mensen op de markt en dus zul je zelf actief stappen moeten gaan ondernemen. Word je afgewezen, de moed niet laten zakken en op naar de volgende.
Als je dadelijk je inschrijfnummer hebt van de KvK, zet die dan op iedere mail of brief, die je verstuurt (samen met al je andere contactgegevens).
Dit maakt in ieder geval een professionele indruk. En misschien willen de mensen, die toen af zijn gehaakt, nu wel met je in zee, omdat ze zien dat je eraan werkt en dat je echt van plan bent om kosten wat het kost je bedrijfje op te zetten
Heel veel succes!

8
Sorry voor de late reactie,jammer dat er nog geen search optie hier is,zodat je ook op je eigen naam kan zoeken,welke berichten je hebt geplaats.

Ik weet zo even genoeg,bedankt voor julie info.