Pagina 2 van 2

Re: Boekhouding

Geplaatst: 26 september 2013
door iwab
Als je net begint zou ik zelf in excel beginnen.

3 bladzijden. 1 met de kosten op een rij met een kolom voor de datum, stuknummer, omschrijving, bedrag ex btw en btw bedrag( evt hoog en laag appart) . Het zelfde voor de omzet en inkoop.

Btw aangiften is dan optellen van de BTW kollommen.

Fiscale aangifte hoef je dan alleen maar de algemene kosten iets te splitsen en te kijken of er investeringen tussen zitten.

Ik denk dat je dan tussen de 500 en 1.000 euro kwijt bent voor een eenvoudige aangifte.

Re: Boekhouding

Geplaatst: 26 september 2013
door Cardexchange.com
Als je net begint zou ik zelf in excel beginnen.
Ik denk dat je dan tussen de 500 en 1.000 euro kwijt bent voor een eenvoudige aangifte.
Ik betaal iets meer dan €200 om door een adminstratiekantoor inkomstenbelasting aangifte te laten doen voor het hele gezin (3 personen) + webshop. Dan lever ik wel alle cijfers netjes aan en doe zelf de BTW aangifte. Meer hoeft het dan niet te kosten.

Re: Boekhouding

Geplaatst: 16 mei 2014
door depreeict
Wij zijn zelf nog op zoek voor een complete oplossing voor de boekhouding.

Nu hebben we al veel gelezen over Twinfield en dat deze goed samen gaat net een Magento webshop, maar in het begin wel moeilijk kan zijn.

Lijkt mij ik ga Twinfield lessen nemen en dan deze laten integreren met een webshop.

Ik had deze gevonden via Google, lijkt mij wel een goede complete oplossing van Nederlandse bodem: http://www.taurosmedia.com/producten/magento-twinfield

Als ik het niet vergeet laat ik hier weten hoe het allemaal is gegaan!

Grtjs Tom

Re: Boekhouding

Geplaatst: 16 mei 2014
door henk-k
Als je net begint zou ik zelf in excel beginnen.
Ik denk dat je dan tussen de 500 en 1.000 euro kwijt bent voor een eenvoudige aangifte.
Ik betaal iets meer dan €200 om door een adminstratiekantoor inkomstenbelasting aangifte te laten doen voor het hele gezin (3 personen) + webshop. Dan lever ik wel alle cijfers netjes aan en doe zelf de BTW aangifte. Meer hoeft het dan niet te kosten.
Ik betaal ongeveer 1200,- voor het opmaken van de jaarcijfers, het doen van aangifte vennootschapsbelasting, het opstellen van de notulen en het deponeren bij de KvK. De andere aangiften (Omzetbelasting, inkomstenbelasting) doe ik zelf.

Re: Boekhouding

Geplaatst: 18 december 2016
door synergie
Heb zelf een tijd gebruik gemaakt van systeem Hybrid Saas. Echt een verschrikkelijk systeem. Werkt voor geen meter. Daarnaast een consultant (Bas) die inhoudelijk erg slecht is en alleen maar snel en veel wil factureren.