Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Loran
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 maart 2010

Verdiensten

18 maart 2010

Misschien persoonlijke vraag maar wat zijn jullie verdiensten per maand gemiddeld?

gr Loran
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

18 maart 2010

Voor mij iets té persoonlijk inderdaad.
 
Gebruikersavatar
Ugo
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 augustus 2008
Locatie: Roermond
Contacteer:

18 maart 2010

Daarbij denk ik dat het te maken heeft onder andere met het soort product dat je verkoopt en de kosten die je maakt.

Dit is erg wisselend per ondernemer vrees ik!
~ Yvo
 
Verkoper
Berichten: 306
Lid geworden op: 09 januari 2010
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

18 maart 2010

Wat zijn de jouwe? :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Loran
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 maart 2010

18 maart 2010

Nog geen, heb meerde ideeen voor een webshop maar ben benieuwd wat het nou gemiddeld opleverd. Als ik er 1 zou hebben zou ik er geen moeite mee hebben een indicatie te geven, mja iedereen is ander mens natuurlijk. :P
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

18 maart 2010

Ik kan je er geen antwoord op geven aangezien ik geen flauw idee heb wat precies welke winkel voor winst draait... ik ken alleen de totaal cijfers van de gehele onderneming en dat is met elkaar ruim voldoende om van te leven...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
johnnyboy
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 april 2010

03 mei 2010

Een webwinkel is geen garantie voor een simpele manier van geld verdienen.
Juist door de lage drempel voor starters zijn er ook veel concurrenten en maar een gering aantal ondernemers die echte winst maken.

Alle wetten die gelden voor "normaal ondernemen" gelden precies zo voor het winstgevend maken van een webshop.

je vraag zegt eigenlijk al voldoende over je inzicht in de wereld van ecommerce. Denk eerst na of je de romslomp van ondernemen wel wilt, zoek een product dat niet al door 10.000 andere shops wordt verkocht en voeg iets toe.

De grote omzetten, dat betekent nog geen winst, worden gemaakt door de zeer grote webshops met zeer hoge investeringen.

Amazon heeft jarenlang enorme verliezen geaccepteerd.

Hobbymatig ondernemen blijft een hobby en is natuurlijk ook OK.

sterkte en succes
John
 
Gebruikersavatar
LaptopPlus
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 april 2010
Locatie: Kampen
Contacteer:

13 mei 2010

De vraag is, Welke USP's ga je gebruiken? Wil je goedkoop zijn? Ga dan in vele branches (grote afzetmarkten op internet) uit van enkele procenten marge, ga je een NICHE markt opzoeken, dan kan het enkele tientallen procenten zijn.

Dus nogmaals, daar kan niemand iets zinnigs over zeggen zonder een goed business plan, wil je een massa product verkopen, maar op een unieke manier met unieke service en unieke dienstverlening? Kan je soms wel 2 x meer verdienen dan je concurrentie.

Daarnaast hangt het samen met je investeringen en je kosten, ga je vanaf dag 1 een kantoorpand huren aan een gracht in amsterdam, of vanaf je zolderkamer?
Het breedste assortiment laptops op maat.Bekijk ook ons Partnerprogramma
 
HansBusiness
Berichten: 52
Lid geworden op: 11 mei 2010
Contacteer:

17 mei 2010

Marketing = alles. Als je weet hoe je je webwinkel moet promoten online en offline heb je al een flinke voorsprong op veel concurrenten.
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.