hulp bij ondernemingsplan

1
Weet iemand een persoon of bedrijf waar ik mijn ondernemingsplan mee kan bespreken en mij kan adviseren.

Het gaat om een ondernemingsplan voor een professionele webwinkel.
Ik ben al een heel eind, maar heb er weinig ervaring mee. Ik zoek dus iemand die mij kan helpen om de puntjes op de i te zetten.

ook wel dusdanig de puntjes op de i dat de bank ook onder de indruk is zeg maar.

2
Er zijn bedrijven en/of personen zat die het graag tegen betaling willen doen, kijk maar eens op google.

Als je nog even de tijd heb dan kan je beter even wachten er is net een stichting in het leven geroepen om de zelfstandige detailhandel ( ook e-commerce) te ondersteunen en daar kan je het binnenkort gratis laten doen, het is nu wachten totdat de site officieel online gaat.

3
René schreef:Als je nog even de tijd heb dan kan je beter even wachten er is net een stichting in het leven geroepen om de zelfstandige detailhandel ( ook e-commerce) te ondersteunen en daar kan je het binnenkort gratis laten doen.
Dat is interessant nieuws! Dat wist ik nog niet. Kun je hier links van plaatsen?

Wat zoek je precies voor ondersteuning? Mogelijk heb ik interesse om eens te kijken. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
admin schreef: Dat is interessant nieuws! Dat wist ik nog niet. Kun je hier links van plaatsen?
Nog niet, de site zit nog in een testfase.
Tegen de tijd dat de site in orde is gaan de persberichten de deur uit en zal ik je de link mailen.
Over het hoe, wat en waarom moet ik nog even zwijgen.

Zelf ben ik betrokken bij de reguliere detailhandel ( bricks).