Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Mieke
Berichten: 511
Lid geworden op: 16 mei 2010
Contacteer:

Kwaliteiten webwinkelondernemer?

23 mei 2010

Dag,
even nieuwsgierig.

Welke kwaliteit(en) heeft een webwinkelondernemer nodig, volgens jou?
 
HansBusiness
Berichten: 52
Lid geworden op: 11 mei 2010
Contacteer:

Skills webwinkelier

23 mei 2010

Hij/zij moet in ieder geval bereid zijn om te veel leren, hard te werken, veel bezig te zijn en bereid zijn om risico's te nemen want bij ondernemen gaat nooit alles in één keer goed. Daarnaast heb je redelijk wat vrije tijd nodig.

Wat dacht je zelf, Mieke?
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.
 
brianboy
Berichten: 34
Lid geworden op: 31 maart 2010
Locatie: Den Haag

Re: Kwaliteiten webwinkelondernemer?

24 mei 2010

Je moet logisch kunnen nadenken,doordenken.
Doorzettingsvermogen
stressbestendig
stappen durven te zetten.
 
Mieke
Berichten: 511
Lid geworden op: 16 mei 2010
Contacteer:

24 mei 2010

Sorry, ik zou hier nog reageren.
Affiniteit en enthousiasme over je product, klantvriendelijk, nieuwsgierig en inventief.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

25 mei 2010

Geduld, doorzettingsvermogen, een beetje eigenwijsheid en een veel te positieve blik op de wereld. Als je nu ook nog goed bent in het leren van je gemaakte fouten, dan kom je een heel eind. De rest is te koop volgens mij. ;-)
 
Videofrank
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 mei 2010

25 mei 2010

De rest is te koop volgens mij. ;-)
Dat wel natuurlijk, maar gaat dat niet van de winst af ;-)

Hartelijke groeten,
Frank
 
ThomasR
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 april 2010
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

26 mei 2010

De rest is te koop volgens mij. ;-)
Mee eens. Sommige mensen die willen ondernemen laten zichzelf lam slaan door alle kennis die je op kunt doen omtrent allerlei onderwerpen.
Een goede voorbereiding is het halve werk natuurlijk, maar dat wat jij niet weet is te koop bij een ander. Scheelt vaak heel veel tijd en uiteindelijk dus geld.
 
Gebruikersavatar
LaptopPlus
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 april 2010
Locatie: Kampen
Contacteer:

28 mei 2010

Commercieel, innovatief, leergierig en niet bang om eens een fout te maken :lol:
Het breedste assortiment laptops op maat.Bekijk ook ons Partnerprogramma
 
webwinkelsucces
Berichten: 164
Lid geworden op: 07 juni 2010
Locatie: Dedemsvaart
Contacteer:

07 juni 2010

Moet goed doelen kunnen stellen en deze zo snel mogelijk kunnen bereiken. Durf en overzicht zijn volgens mij de belangrijkste vereisten.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html