Ik heb even snel naar je site gekeken.
Wat mij meteen op valt is het grote logo. Waarom zo groot?
Dit neemt al 25% van je scherm in beslag, kun je beter gebruiken om je producten/banners te tonen.
Op de overzichtspagina valt het mij op dat sommige productfoto's geen witte achtergrond hebben?
Ik zou zorgen van eenheid. Houdt de overzichtspagina ook rustig.
De homepage vind ik vrij sober over komen met al dat grijs.
Dit was wat mij zo snel even op viel.
Succes!
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Hij doet het niet...
3. Je biedt geen achterafbetaal mode aan. Ook dit is wettelijk verplicht en bijvoorbeeld op te vangen door de betaaloptie rembours aan te bieden. De rembourskosten zijn hoog dus er zijn er maar weinig die daar voor zullen kiezen maar op deze manier handel je in ieder geval wel volgens de wet.Verzendkosten (NL)
De verzendkosten bedragen €1.50 voor basis verzending, voor €3.95 is de bestelling verzekerd.
Kiest u voor de basis verzending, dan zijn wij niet aansprakelijk voor zoekgeraakte poststukken. Kiest u voor de verzekerde verzending, dan krijgt u van ons de bestelling opnieuw opgestuurd of het bedrag terug mits de bestelling is zoekgeraakt bij PostNL.
Ahum... dat had ik zelf dus ook kunnen bedenken.Komt omdat je de link verkeerd hebt geplaatst in jouw bericht.
Dit is de correcte:
https://www.jeanebijoux.nl/
Dit ga ik morgen inderdaad is even heel goed uitzoeken, bedankt voor de informatie en voor de moeite nemen om het door te lezen natuurlijk!Een paar puntjes:
1. logo is inderdaad veel te groot, zonde van de ruimte.
2. De verzender is altijd verantwoordelijk voor het goed aankomen van de zending. Deze tekst is leuk bedacht maar wettelijk niet toegestaan:
3. Je biedt geen achterafbetaal mode aan. Ook dit is wettelijk verplicht en bijvoorbeeld op te vangen door de betaaloptie rembours aan te bieden. De rembourskosten zijn hoog dus er zijn er maar weinig die daar voor zullen kiezen maar op deze manier handel je in ieder geval wel volgens de wet.
Dankjewel voor je feedback, met Google ben ik al druk bezig dus heb er vertrouwen in dat het onderdeel Google goed gaat komen. Je laatste punt is inderdaad een goede, ook hier ga ik mee aan de slag.Ik vind de site een beetje vlak van uitstraling. Veel wit, veel grijs, groot logo, maar weinig pit. Je wil er wel uitspringen, dus misschien kun je daar wat aan doen?
Denk er ook aan dat je moet worden gevonden in Google. Je omschrijvingen zijn heel mager. Ook al is een armband in one size, voor welke maat is hij dan geschikt? Welke materialen zijn er gebruikt? Wat zijn het voor oorbellen, hanger of oorstekers? Zet het erbij, zodat Google het ook kan vinden. Benoem alles in een korte omschrijving.
Een ring van € 7,95 is vast niet voorzien van diamantjes. Zet dat er dan ook niet bij, maar vertel wat het wél is.
Succes
Ook ik was even nieuwsgierig, maar je website doet het niet!
Op zich een leuke webwinkel, maar (nog) niet heel bijzonder. Op het eerste gezicht onderscheid je je niet direct van je concurrenten.
Verder is de Over ons pagina echt te kort door de bocht. Door hier een goed verhaal te plaatsen en duidelijk aan te geven waarmee je je onderscheid / wat de klantvoordelen zijn, win je het vertrouwen van potentiële klanten. Verder kan je de gunfactor verhogen, door het verhaal een persoonlijk tintje te geven.
De tips en tricks pagina leent zich ook goed voor uitbreiding. Denk hierbij aan kleine artikelen of blogposts. Deze helpen vervolgens weer om beter vindbaar te worden en meer bezoekers te trekken. Daarbij blijven bezoekers vaak ook langer hangen op je website.
Verder valt op dat de foto's niet op alle pagina's even snel geladen worden.
Graag gedaan. Wellicht heb je nog wat aan de tips in ons blog (o.a. over het opzetten van een blog voor je webwinkel), of onze whitepaper over het optimaliseren van de Over ons pagina.
In ieder geval veel succes met je webwinkel.
Hi, oei dat is een domme fout. Moet je na gaan dat ik die teksten wel 4/5 keer heb overgelezen en dan ook nog eens mijn wekelijkse controle, dankje!spelfoutje: "De kosten van verzending onder rembours zijn helaas erg hoog (€18.35), voor deze optie van betalen werken wij samen PostNL."
... werken wij samen met PostNL ...
Wat ik mij nu afvroeg ... die 18,35 betaalt een klant dus aan de postbode of op het afhaalpunt.
Wat nu als er lolbroeken zijn die nep-bestellingen plaatsen? Dan zit je met een forse schadepost?
ander puntje: "Gratis verzending < €35.-"
< betekent kleiner / minder dan ... je bedoelt vast > : het groter dan teken ...