Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

Olivier.v

Feedback Elektronica & Lifestyle webshop

20 september 2018

Goedenavond,

Graag ontvang ik feedback over mijn webshop. Ik heb een webshop opgezet, ik ben anders dan andere webshops aangezien ik, in vergelijking met o.a Bol.com, de beste prijs heb.

http://www.fleekk.nl/

Hartelijk dank

Mick

Re: Feedback Elektronica & Lifestyle webshop

20 september 2018

Beste Oliver,

Anders zijn is meer dan een laagste prijs als bol.com
Ik mis veel informatie op je website, wat is bijvoorbeeld de levertijd of wat zijn de verzendkosten?
Je assortiment vind ik erg beperkt, een bluetooth speaker en draadloze oordopjes zijn de enige "electronica" en "gadgets" die ik in je shop kan vinden.
Ik denk dat er nog voldoende uit te breiden valt met informatie pagina's en producten! ;-)

Gr. Mick

Olivier.v

20 september 2018

Beste Oliver,

Anders zijn is meer dan een laagste prijs als bol.com
Ik mis veel informatie op je website, wat is bijvoorbeeld de levertijd of wat zijn de verzendkosten?
Je assortiment vind ik erg beperkt, een bluetooth speaker en draadloze oordopjes zijn de enige "electronica" en "gadgets" die ik in je shop kan vinden.
Ik denk dat er nog voldoende uit te breiden valt met informatie pagina's en producten! ;-)

Gr. Mick
Hi Mick,

Bedankt voor je feedback. Qua uitbreiden ben ik nog mee bezig. De extra informatie ga ik toevoegen aan mijn website. Hoe zit het met de betrouwbaarheid van de website?

frafra

21 september 2018

Ik mis een boel informatie zoals bijvoorbeeld contactinformatie, informatie over de levering/verzending, procedure bestellen & betalen, informatie over retourneren, informatie over klachten, copyright, privacy statement, voorraadinformatie, disclaimer, een beveiligde website (https) en uiteraard de AVG. Veel van deze dingen zijn wettelijk verplicht en je loopt nu kans een grote boete te ontvangen van de ACM.

Verder is de opzet leuk maar door het missen van bovenstaande punten is je website zeer zeker niet betrouwbaar.

Niet om door te blijven "zeiken" maar klanten die op Bol shoppen zijn niet op zoek naar de laagste prijs. Zij vinden daar het vertrouwen en gaan rechtstreeks naar Bol en niet naar Google.
Advertentie

Word een e-commerce entrepeneur met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop). Dé aanbieder van professionele webshops voor het MKB. Bij deze SaaS-software hoef je nooit te betalen voor updates. Ook het inhuren van dure programmeurs is niet nodig. Toch voelt elke webshop als maatwerk. Kies uit aanpasbare responsive templates en meer dan 150 koppelingen. Sluit je aan bij meer dan 10.000 ondernemers. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht