Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
timgieteling
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 juli 2021

Feedback Onderzetterwinkel

20 juli 2021

Goedemiddag!

Een tijdje geleden zijn wij begonnen met Onderzetterwinkel.nl. Geboren uit onze eigen frustratie, namelijk: geen leuke onderzetters te vinden! Dit is totaal iets anders dan mijn vaste baan (Supply Chain Manager) en de wereld van E-Commerce is dus echt wat nieuws.

We merken dat het nu op een plateautje blijft zitten. We krijgen ongeveer 5-10 bezoekers per dag en hebben per week 2-3 bestellingen. Ik zou graag verder willen groeien. Daarom ben ik op zoek naar wat feedback op de website, waar liggen de gaten en waar liggen kansen? Waar kunnen we verbeteren?

Ik hoor graag!

https://www.onderzetterwinkel.nl/

Groetjes,

Tim
 
TomvdH
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 maart 2021

Re: Feedback Onderzetterwinkel

21 juli 2021

Site ziet er goed uit!

Je weet dat er op bol.com 100.000 verschillende soorten onderzetters te koop staan? (Voornamelijk allemaal aliexpress spul)
Die worden daar met extreem lage marges verkocht en de kwaliteit is over het algemeen goed.

Als je echt het verschil wilt maken met onderzetters dan zou ik nadenken over de volgende dingen:

1 overzichtspagina met alle onderzetters er in waarbij je kunt filters op kleur, grootte, materiaal, aantal etc. 
Nu heb je allemaal verschillende pagina's voor rond, vierkant etc. Mensen willen in 30 seconden je complete assortiment zien en een keuze kunnen maken.

Meer producten
Ik denk dat je aanbod te mager is op dit moment.

Zorg dat je alle mogelijke soorten maten en kleuren hebt. Op dit moment is bol.com de plek waarop ik mijn onderzetters zou kopen in plaats van bij jou :P
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht