Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Frank Buurlage
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 maart 2013

www.eforyou.nl - webshop in accessoires voor apple producten

16 maart 2013

Ik heb deze webshop sinds mei 2010 en het heeft al die tijd goed gelopen. Maar verbetering kan nooit kwaad toch? Graag jullie meningen!
 
Elecs
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 februari 2013
Locatie: Noordbergum
Contacteer:

Re: www.eforyou.nl - webshop in accessoires voor apple produ

18 maart 2013

Ik heb deze webshop sinds mei 2010 en het heeft al die tijd goed gelopen. Maar verbetering kan nooit kwaad toch? Graag jullie meningen!
Hallo!

Allereerst, ik gebruik firefox, staan bovenin bij mijn tabjes voor de verschillende web pagina's WWWW.eforyou.nl ipv http://www.eforyou.nl

als ik het goed zie, kun je alleen vooraf betalen? Je bent verplicht mensen de mogelijkheid te geven om achteraf te betalen.

Je winkelwagen, ik had even nodig om hem te vinden.

Misschien bij elk product reviews laten zetten?

Maar verder zie ik zo op het eerste gezicht weinig. Ik vind 'm tof!

succes verder!
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
 
vampirelord
Berichten: 981
Lid geworden op: 12 oktober 2011
Contacteer:

Re: www.eforyou.nl - webshop in accessoires voor apple produ

18 maart 2013

Geen contact gegevens, adres, telefoon nummers.

Ik bestel persoonlijk nooit bij shops zonder adres en telefoon nummer
 
Frank Buurlage
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 maart 2013

Re: www.eforyou.nl - webshop in accessoires voor apple produ

18 maart 2013

Allereerst, ik gebruik firefox, staan bovenin bij mijn tabjes voor de verschillende web pagina's WWWW.eforyou.nl ipv http://www.eforyou.nl
Opgelost, ik had laatst de pagina titel aangepast en een tik foutje gemaakt, slordig inderdaad!
als ik het goed zie, kun je alleen vooraf betalen? Je bent verplicht mensen de mogelijkheid te geven om achteraf te betalen.
Klopt, ik had eerst rembours als optie voor een flinke meerprijs, dat voldeed (ik heb hier ook over gepraat met een jurist). Maar aangezien niemand daar gebruik van maakte heb ik die optie weer verwijderd.
Je winkelwagen, ik had even nodig om hem te vinden.
Ja, ik weet geen betere plek hij staat inderdaad wat verstopt onderaan.
Misschien bij elk product reviews laten zetten?
Daar zat ik ook aan te denken alleen als klanten geen reviews schrijven vind ik dat weer zo stom staan.
Maar verder zie ik zo op het eerste gezicht weinig. Ik vind 'm tof!
succes verder!
Bedankt!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Frank Buurlage
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 maart 2013

Re: www.eforyou.nl - webshop in accessoires voor apple produ

18 maart 2013

Geen contact gegevens, adres, telefoon nummers.
Ik bestel persoonlijk nooit bij shops zonder adres en telefoon nummer
Ik zat er inderdaad wel aan te denken om mijn adres gegevens te publiceren op de site, een telefoonnummer wordt lastig omdat ik het nogal niet professioneel vindt om en 06 nummer te plaatsen.
 
Elecs
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 februari 2013
Locatie: Noordbergum
Contacteer:

Re: www.eforyou.nl - webshop in accessoires voor apple produ

19 maart 2013

- Tikfoutjes maakt iedereen ;)

- En toch zul je onder Rembours weer moeten plaatsen. Al vraag je hier 200 euro voor. (ikzelf ga voor €25 ;)

- Ik kan je winkelwagen vinden! Goeie verbetering. Veel webshops hebben hem rechtsboven, toppie!

- Als je die optie niet geeft om een review te schrijven krijg je ook niks. Misschien kun je mensen na een week een mail sturen voor een review? Eventueel voor een kortingsbon van €1.00 of gratis verzending of wees creatief? (ikzelf ga voor de gratis verzending.)

- Contact gegevens ben je ook verplicht, hoe onprofessioneel het ook staat om een 06- te tonen. Er zijn site's waar je een 0900- nummer kunt "kopen" die gekoppeld is aan je 06...
Dus iemand belt 0900-1234 en jij krijgt hem gewoon op je mobieltje. Andersom werkt volgens mij niet. Maar daarvoor moet je even google'n, want ik weet niet meer waar ik dat laatst zag.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
 
Fiend
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 december 2012

Re: www.eforyou.nl - webshop in accessoires voor apple produ

19 maart 2013

De enige contactgegevens die ik vind, staan wel mooi goed verstopt. Normaal als ik de gegevens wil weten, zoek ik onder contact en kijk ik niet bij de FAQ-pagina. Een adres zal toch echt moeten, en een telefoonnummer kun je aanvragen als je geen 06 wilt tonen. Vaste telefonie kun je al krijgen voor een paar euro per maand, zeker als je er zelf niet mee belt maar het gebruikt om gebeld te worden. En die kun je ook gewoon doorverbinden naar je mobiel.
 
Frank Buurlage
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 maart 2013

Re: www.eforyou.nl - webshop in accessoires voor apple produ

21 maart 2013

- En toch zul je onder Rembours weer moeten plaatsen. Al vraag je hier 200 euro voor. (ikzelf ga voor €25 ;)
Ga ik die gewoon weer terugplaatsen.
- Ik kan je winkelwagen vinden! Goeie verbetering. Veel webshops hebben hem rechtsboven, toppie!
Mooizo!
- Als je die optie niet geeft om een review te schrijven krijg je ook niks. Misschien kun je mensen na een week een mail sturen voor een review? Eventueel voor een kortingsbon van €1.00 of gratis verzending of wees creatief? (ikzelf ga voor de gratis verzending.)
Dit doe ik al voor de shopbeoordelingen, en om de klanten nou dubbel uit te nodigen.
- Contact gegevens ben je ook verplicht, hoe onprofessioneel het ook staat om een 06- te tonen. Er zijn site's waar je een 0900- nummer kunt "kopen" die gekoppeld is aan je 06...
Dus iemand belt 0900-1234 en jij krijgt hem gewoon op je mobieltje. Andersom werkt volgens mij niet. Maar daarvoor moet je even google'n, want ik weet niet meer waar ik dat laatst zag.
[/quote]

Zo'n 0900 nummer is nogal prijzig, ik heb even opgezocht hoe het precies zit maar als het goed is het slechts verplicht een adres te vermelden en niet perse een telefoonnummer.
 
MarkusM
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 augustus 2016

Re: www.eforyou.nl - webshop in accessoires voor apple producten

09 augustus 2016

Geen werkend telefoonnummer. Geen service. Garantie tot de deur.
Stuk onderdeel verzonden in doosje met zegel, zodra je het zegel verbreekt vervalt de garantie...!