Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
BullsI
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 november 2011
Locatie: Tilburg
Contacteer:

[bullsi.nl] kleinschallige webwinkel in cadeau-artikel

10 augustus 2013

Ben deze webshop ooit met partner begonnen, maar sta er nu helaas alleen voor.
http://www.bullsi.nl

Graag jullie kritische blik over webshop laten gaan.
BullsI: een klein assortiment aan grootse producten!
http://www.bullsi.nl
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: kleinschallige webwinkel in cadeau-artikel

10 augustus 2013

Jammer dat je er nu alleen voorstaat. Maar ik hoop dat er niet al te veel geld uit is gegeven aan deze site, want anders is dat echt zonde!

- Het komt bij mij niet echt over als een webshop.
- Wat is het voor een shop? Dat was pas na zoeken op de site duidelijk.
- De laptopsleeve is leuk, maar eerst dacht ik van oh cool hij verkoopt enveloppen.
- Foto's die als pop-up naar voren komen is echt not-done. Die wil ik op de website zien en niet als pop-up links in mijn scherm.
- Ik mis een menu, echt iedere site moet een menu hebben vind ik (mis het soms ook bij blogs en het navigeren werkt dan gewoon echt niet lekker op zo'n site).
- Waarom moet ik op een pijltje klikken om achter gegevens te komen? Niet alles hoeft direct aantoonbaar te zijn, maar gewoon nette links in de footer zou fijn zijn.

- Op de pagina "wie zijn wij" wordt er dit gezegd: "Thuiswinkelen moet weer plezier geven en gemakkelijk worden." Maar mij geeft zo'n "shop" helemaal geen plezier.
En de eenvoud en overzichtelijkheid is ook weinig te vinden. Oké ik kwam er achter dat de balk onderin die gescrolld kan worden soort van het menu is en daar vind ik de producten en dat is het.

- "Bij ons word je niet overspoeld met tientallen pagina’s aan producten waarvan slechts een enkele het bekijken waard zijn. Je krijgt enkel en alleen datgene te zien waar je voor komt: een briljant cadeau!"

Goh en wat nou als ik dat wel wil? Omdat ik dat fijn vindt? Je mag een kleinschalige shop hebben, maar ik wil gewoon lekker kunnen navigeren, foto's kijken, meer informatie lezen en dan uiteindelijk bestellen. Ik wil niet eerst zoeken. Bij mij is het zo klik op merken en je krijgt een overzicht van alle producten met verschillende merken.

- "Wij wensen jouw veel shop plezier toe!" = wij wensen jou veel shopplezier toe! En ik zou meer letten op de taal, aangezien ik meer fouten ben tegen gekomen. Maar om die hier te schrijven is iets te veel.

- Waarom PayPal aanbieden als je niet de kosten op je neemt, maar het toch weer bij de klant haalt aangezien die dan 4% extra moeten betalen.

- Waarom kunnen Belgen niet rechtstreeks bestellen via de website?
- De Algemene Voorwaarden vind ik nou niet bepaald lekker lezen. Dat je hem kunt downloaden is een voordeel, maar verder is het drama. Dit kan beter normaal geplaatst worden op de site.

- Waar is de SSL certificaat? Deze is er niet en is verplicht.
- Gebruik een andere kleur achtergrond bij winkelwagen, deze is niet zo prettig.

Ik hoop dat het duidelijk is. Verder qua producten vind ik het wel grappig. Het zou een leuke gadget site kunnen zijn, maar ik vind de opzet gewoon niet kunnen. Het is dat ik uit ging zoeken, om jou meer te laten weten van hoe en wat, anders had ik het binnen 10 sec weg geklikt.
 
Gebruikersavatar
Zazuco
Berichten: 121
Lid geworden op: 15 juni 2013
Contacteer:

Re: kleinschallige webwinkel in cadeau-artikel

11 augustus 2013

Ik had dus inderdaad binnen 10 sec. weg geklikt. Maar om wat duidelijkheid te verschaffen zal ik proberen uit te leggen waarom ik het geen prettige site vind om bij te winkelen.

- Het is onduidelijk wat er verkocht wordt. Ook ik dacht dat je enveloppen verkocht..

- Om cadeaus uit te zoeken moet je ze allemaal aanklikken. Je ziet namelijk alleen een mini fotootje, waar ik niet uit op kan maken wat het voor moet stellen. Om een titel te zien (en dus te snappen wat het is) moet je ze individueel door kijken.

- De beschrijvingen zijn te summier.
Bij 'the gift of nothing' is op de foto te zien dat er een complete tekst op het kaartje staat. Helaas kan je de foto niet uitvergroten om het te lezen, en bij de beschrijving staat het ook niet.
Leuk, een Japanse puzzelbox! Wat is het? Wat kan ik ermee? Hoe groot is het? Waarom zou ik er 60 euro voor betalen?
Dat probleem heb ik bij de meeste items.

- Als je verschillende opties aan kunt klikken, krijg je deze niet te zien op de foto.
(Bijvoorbeeld, als ik het tandenstoker poppetje in het grijs-zwart wil zien krijg ik een foto van de rode.)

Dit zijn de redenen waarom ik het geen prettige website vind om te winkelen.
Dit gezegd hebbende: Ik vind het slide menu met de informatie gegevens erg geslaagd!
http://www.zazuco.nl De leukste Disney gifts en collectibles! Zazuco op facebook
 
Bekertje
Berichten: 134
Lid geworden op: 26 februari 2013
Contacteer:

Re: kleinschallige webwinkel in cadeau-artikel

20 augustus 2013

Voor mij was heel onduidelijk hoe ik kan retourneren als het product tegenvalt.
Moet ik dit vinden in de algemene voorwaarden?

Een pagina met veel gestelde vragen is misschien een oplossing. Die vragen kun je halen uit de opmerkingen die je op dit forum krijgt.

Ik heb in de onderbalk op bestel en bezorginfo gedrukt maar hoe kom ik terug in de webwinkel? Is hier een knop voor?

Leg je eigen webshop eens naast je concurrenten en schrijf de plus en minpunten op van je eigen en die van de concurrent op en trek je conclusie in verbeteringen.

Succes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
i-mobile
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 februari 2012

Re: kleinschallige webwinkel in cadeau-artikel

21 augustus 2013

Even na alle opbouwende kritiek. Zitten bijzonder veel aparte, leuke en originele features in de site hoor. Heb er best van genoten. Alleen heeft het nog een push nodig naar wat gebruikersvriendelijkheid. Maar mooie cadeaus, en daar begint het toch echt mee, moet zeker kunnen slagen.
 
BullsI
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 november 2011
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: kleinschallige webwinkel in cadeau-artikel

22 augustus 2013

Allen bedankt dat jullie de moeite hebben genomen jullie blik op de site te werpen en mij van kritiek te voorzien.
Ik ga aan t werk!
BullsI: een klein assortiment aan grootse producten!
http://www.bullsi.nl
 
Petra23
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 december 2017

Re: [bullsi.nl] kleinschallige webwinkel in cadeau-artikel

29 december 2017

Ik zou graag een bestelling willen plaatsen bij Bullsi.nl
Omdat ik er nog nooit van gehoord heb en ik de website er persoonlijk niet zo professioneel uit vind zien twijfel ik nog. Aan de andere kant: Bullsi verkoopt wel mijn favoriete jeans die bij Wehkamp etc. niet meer leverbaar is. Ik wil er 2 bestellen en misschien nog wat andere spullen. Contact vooraf kan mijn twijfel wellicht wegnemen.
 
i-mobile
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 februari 2012

Re: [bullsi.nl] kleinschallige webwinkel in cadeau-artikel

02 januari 2018

Ik zou er zeker niet bestellen Petra, zo te zien is dit domein opgeheven en is er een vertaalde Chinese webshop op gekomen of iets dergelijks. Maar er gaat toch wel belletje rinkelen anno 2018 als er geen telefoonnummer of adres onder contact informatie staat?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht