2
door Zyra
Jammer dat je er nu alleen voorstaat. Maar ik hoop dat er niet al te veel geld uit is gegeven aan deze site, want anders is dat echt zonde!
- Het komt bij mij niet echt over als een webshop.
- Wat is het voor een shop? Dat was pas na zoeken op de site duidelijk.
- De laptopsleeve is leuk, maar eerst dacht ik van oh cool hij verkoopt enveloppen.
- Foto's die als pop-up naar voren komen is echt not-done. Die wil ik op de website zien en niet als pop-up links in mijn scherm.
- Ik mis een menu, echt iedere site moet een menu hebben vind ik (mis het soms ook bij blogs en het navigeren werkt dan gewoon echt niet lekker op zo'n site).
- Waarom moet ik op een pijltje klikken om achter gegevens te komen? Niet alles hoeft direct aantoonbaar te zijn, maar gewoon nette links in de footer zou fijn zijn.
- Op de pagina "wie zijn wij" wordt er dit gezegd: "Thuiswinkelen moet weer plezier geven en gemakkelijk worden." Maar mij geeft zo'n "shop" helemaal geen plezier.
En de eenvoud en overzichtelijkheid is ook weinig te vinden. Oké ik kwam er achter dat de balk onderin die gescrolld kan worden soort van het menu is en daar vind ik de producten en dat is het.
- "Bij ons word je niet overspoeld met tientallen pagina’s aan producten waarvan slechts een enkele het bekijken waard zijn. Je krijgt enkel en alleen datgene te zien waar je voor komt: een briljant cadeau!"
Goh en wat nou als ik dat wel wil? Omdat ik dat fijn vindt? Je mag een kleinschalige shop hebben, maar ik wil gewoon lekker kunnen navigeren, foto's kijken, meer informatie lezen en dan uiteindelijk bestellen. Ik wil niet eerst zoeken. Bij mij is het zo klik op merken en je krijgt een overzicht van alle producten met verschillende merken.
- "Wij wensen jouw veel shop plezier toe!" = wij wensen jou veel shopplezier toe! En ik zou meer letten op de taal, aangezien ik meer fouten ben tegen gekomen. Maar om die hier te schrijven is iets te veel.
- Waarom PayPal aanbieden als je niet de kosten op je neemt, maar het toch weer bij de klant haalt aangezien die dan 4% extra moeten betalen.
- Waarom kunnen Belgen niet rechtstreeks bestellen via de website?
- De Algemene Voorwaarden vind ik nou niet bepaald lekker lezen. Dat je hem kunt downloaden is een voordeel, maar verder is het drama. Dit kan beter normaal geplaatst worden op de site.
- Waar is de SSL certificaat? Deze is er niet en is verplicht.
- Gebruik een andere kleur achtergrond bij winkelwagen, deze is niet zo prettig.
Ik hoop dat het duidelijk is. Verder qua producten vind ik het wel grappig. Het zou een leuke gadget site kunnen zijn, maar ik vind de opzet gewoon niet kunnen. Het is dat ik uit ging zoeken, om jou meer te laten weten van hoe en wat, anders had ik het binnen 10 sec weg geklikt.