www.fourseasonssieraden.nl graag feedback

1
Goedendag,

ik ben net een webshop begonnen in sieraden, nu in de shop vooral trendy chunks/drukkers.
Ik heb een webshop bij strato.nl. Men kan in de winkel met Ideal en PayPal betalen.

Mijn vraag...hoe kan ik het beste reclame maken voor mijn shop. Ik heb een fanpagina bij facebook (trendychunks) en een twitteraccount. Ik heb bij veel gratisadverteersites een advertentie gezet. Wat kan ik nog meer doen?

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties!

groetjes Priscilla

Re: www.fourseasonssieraden.nl graag feedback

2
Hallo Priscilla,

Ik heb je webshop bekeken en het ziet er (te) erg paars uit. Door de felle achtergrondkleur, header en lettertype in het paars te doen, valt moeilijk op wat op moet vallen. Bijvoorbeeld de bestelbutton of prijs.

Mijn tip is meer neutrale kleuren te gaan gebruiken, bijvoorbeeld en licht grijze achtergrond en de tekstkleuren wijzigen naar zwart. Bijvoorbeeld de tekst: 'Op voorraad' valt niet op, op de productpagina. Maak deze bv. zwart vetgedrukt met een groen icoontje ervoor.

Succes!
101Dashcam.nl- De mooiste beelden vanuit je auto

Re: www.fourseasonssieraden.nl graag feedback

3
Veel werk aan de winkel.

Begin met het verwijderen van al die hoofdletters op de homepage, dat wordt opgevat als schreeuwen. Al dat paars maakt de site er moeilijk te 'lezen'. Op voorraad, maar het duurt 3 dagen voordat het verzonden is? Foto's vaak niet scherp maar ook niet consistent.

Neem eens een bekende grote site als voorbeeld als basis om te beginnen, neem ik noem maar wat een bijenkorf en gebruik dat als lijdraad. Hoef je niet te kopiëren maar als zij bijvoorbeeld rechtsboven de 'winkelwagen' plaatsen, dan is daar echt onderzoek naar gedaan of dat de juiste meeste effectieve plaats is met de meeste conversie. Kun jij hem linksboven plaatsten, maar je maakt het je potentiële klanten alleen maar lastig....

Re: www.fourseasonssieraden.nl graag feedback

4
Zoals hierboven beschreven. De kleur is een beetje to much.

Wat ik persoonlijk zou veranderen:
-kan verzonden worden binnen 3 dagen - Kan? maar waarom zou het niet zo zijn, of waarom zou de klant dat niet willen. Misschien mijn manier van denken, maar bij kan heb ik toch altijd zoiets van...hoeft niet perse, alleen als je dat wil.
Ik zou er dan meer iets neerzetten van: Wordt binnen 3 dagen verzonden. Of Binnen 3 dagen in huis, o.i.d.

- Product pagina ziet er een beetje raar uit.
Rode pijl: Waarom is het niet op dezelfde hoogte?
Blauwe pijl: Waarom is er zoveel ruimte?
Afbeelding


-Je e-mail adres komt niet betrouwbaar over.
fourseasonssieraden(at)hetnet.nl
Wat mij beter lijkt:
info(at)fourseasonssieraden.nl


-Herroepingsrecht is inmiddels wettelijk gezien 14 dagen.
Verkoop je ook telefoon abonnementen?
2 Het recht op ontbinding, zoals omschreven in het vorige lid, heeft slechts betrekking op de geleverde zaken en zal in geen geval betrekking hebbend op diensten, zoals telefoonabonnementen van de door Fourseasons sieraden aangeboden (mobiele) netwerkoperators. Op laatst genoemde diensten, waarbij Fourseasons sieraden slechts als tussenpersoon c.q. agent optreedt, zullen de algemene voorwaarden van bedoelde netwerkoperators van toepassing zijn
-Meer info bij je producten. Ik ben dan wel een leek op dit gebied. Maar ik vraag mij toch af van welk materiaal deze ketting is: Ketting voor chunk. Misschien i.v.m. allergie? Kwaliteit?
Niet alleen handig voor de klanten, maar ook voor google;)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: www.fourseasonssieraden.nl graag feedback

8
henk-k schreef:
Four Seasons schreef:Wat kan ik nog meer doen?
Admarkt, Adwords, Flyers, etc.
Ze zal eerst na moeten denken over het product... anders heeft stap 2 admarkt, adwords,flyers etc geen zin....

Re: www.fourseasonssieraden.nl graag feedback

10
Mee eens. Hoeveel bezoekers heb je nu en hoeveel daarvan zijn kopers?

Om eerlijk te zijn ik zou niets kopen. Daarvoor zitten er veel te veel fouten in de stie en is het niet professioneel opgezet. Dan kan ik nog 10 flyers krijgen en iedere dag 10 advertenties zien. Ik zou eerst je shop naar een hoger niveau tillen.

Adverteren in die zin is alleen nuttig als je wel de verkopen hebt maar meer bezoekers wilt aantrekken. Als je nu 1 op de 300 bezoekers hebt die iets kopen moet je dus 900 bezoekers trekken om 3 verkopen te hebben. Is je marge op de producten voldoende om zoveel bezoeken te kopen?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]