Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Mii's Sieraden
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2014
Contacteer:

[www.miis-sieraden.nl] Feedback op de webshop

19 mei 2014

Hallo iedereen,

Ik wil graag feedback krijgen op mijn webshop die ik pas ben begonnen.
In de webshop vind je sieraden en als de zaken goed loopt wil ik het gaan uitbreiden met meer accessoires.

Ik ben ingeschreven bij de KVK, heb een Facebook account en ben te vinden op Twitter.
Graag hoor ik wat ik kan verbeteren en/of wat er nog ontbreekt.

Alvast vriendelijk bedankt voor de reacties.

M. Bouwhuis
http://www.miis-sieraden.nl
 
Kenny020
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 februari 2014
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: [www.miis-sieraden.nl] Feedback op de webshop

19 mei 2014

Hallo,

Persoonlijk vind ik de kleuren te flets en te "druk" (met name het fluorescerende roze). De structuur is goed en overzichtelijk. Sommige productnamen zijn te lang, hierdoor staan sommige producten niet recht. Ik zou een rustiger lettertype kiezen.

Voor de rest, keep up the good work en veel succes.
Creatives by PL. - Luxe woonaccessoires
 
HorseTopShop
Berichten: 369
Lid geworden op: 07 februari 2011

Re: [www.miis-sieraden.nl] Feedback op de webshop

19 mei 2014

Ik mis contact gevens zoals adres en telefoonnummer. Het adres staat wel weer in de AV. Waarom dan niet bij contact?
Het logo vind ik niet professioneel overkomen. De tekst is erg blokkerig en wazig.
Je bied geen achteraf betaalmethode aan. Dit is wettelijk verplicht.
Retourneren kan binnen 7 dagen. Voorwaarde is wel dat het artikel ongedragen en onbeschadigd is.
Het is belangrijk dat je de bevestigingsmail die je van ons hebt gehad nadat je je bestelling plaatste mee stuurt. Zonder die e-mail kunnen wij helaas geen retouren aannemen, wij hebben het namelijk nodig voor onze administratie.
Was dit niet 14 kalenderdagen...?

Dat van die bevestigingsmail snap ik niet helemaal. Waarom heb je die nodig voor je administratie?

De AV is erg leeg. Staat maar weinig in.
Ik zie bij geen enkel artikel van welk materiaal het gemaakt is. En bij sommige staat zelfs helemaal geen beschrijving.

Een gastenboek vind ikzelf heel onprofessioneel overkomen.
Betalingen dienen te geschieden via IDAEL paypal of overboeking vooraf.
Ik kan alleen kiezen voor vooraf overschrijven of afhalen als ik af wil rekenen. Geen iDEAL of Paypal.
Je hebt iDEAL ook nog eens verkeerd geschreven.
 
i-mobile
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 februari 2012

Re: [www.miis-sieraden.nl] Feedback op de webshop

19 mei 2014

Maak die header/logo wat kleiner, 33% van mijn browser venster verlies je nu aan die vlekken links boven.

Let op je spelling, veel mensen irriteren zich aan spel fouten en je wilt nu graag dat ze alle aandacht voor je producten hebben:

Op je home page:

"dan ben je de eerste die hoor van de actie" ---- hoort
"De actie geld tot 31 mei 2014 "------ geldt
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Mii's Sieraden
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2014
Contacteer:

Re: [www.miis-sieraden.nl] Feedback op de webshop

19 mei 2014

Bedankt voor de verbeterpunten.

Ik zal een aantal punten veranderen.
En van de Ideal is in werking. Dat moet nog goed gekeurd worden, maar ik zal het er uit halen en als het goed gekeurd is zet ik het er weer bij.

Mvg,
M. Bouwhuis
http://www.miis-sieraden.nl
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: [www.miis-sieraden.nl] Feedback op de webshop

19 mei 2014

De productfoto's zijn heel erg donker. Zo ziet niemand goed wat het is.

De informatie bij de producten is minimaal. Welke materialen zijn er gebruikt. Glas, acryl, metaal? Wat zijn de maten? Dus: hoe lang is die ketting of armband? Wat is de grootte van de bedel? Zijn de ringen verstelbaar, of welke maat zijn ze dan? Is het nikkelvrij, dit i.v.m. allergieën?

Rhiestone oorbellen? Ik zie dat bij verschillende oorbellen staan. Dit klopt niet, het is rhinestone, en dat is gewoon het Engelse woord voor stras.

Als je wil dat iemand wat bij jou koopt, moet je het zo aantrekkelijk mogelijk maken. Bij een webwinkel kun je de producten niet in het echt bekijken, het moet het echt hebben van de foto en de tekst. Ik denk dat je al heel veel kunt winnen door lichtere, scherpe productfoto's en een duidelijke omschrijving. Van een foto kun je niet precies zien hoe groot iets is, dus dat zul je dan in de tekst moeten verduidelijken.

Succes!
 
ilmio
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 oktober 2013

Re: [www.miis-sieraden.nl] Feedback op de webshop

19 mei 2014

- Banner bovenin zou ik kleiner maken, neemt veel ruimte in. Tevens is hij wat blokkerig en oogt niet echt profesioneel.
- Productfoto's zeer donker en ogen amateuristisch. Wellicht dat zoiets al een goede verbetering brengt (http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto ... ?id=198568)
- E-mailadres ###@gmail.com -> waarom niet info@miis-###.com; oogt wat beter
- Ik kan nergens een levertijd vinden van de artikelen
- Link naar FB en Twitter zijn niet klikbaar (bij Contact)
- Ik mis wie er achter de webshop zit
- De oude versies van je algemene voorwaarden staan nog online (PDF versie - verander V4 bv in V3.
- Daarnaast heeft de webshop een vrij onprofessioneel uiterlijk, dit komt vooral door het gebruik van mijnwebwinkel en het gebruik van de felle kleurtjes, wellicht dat je daar iets aan kunt doen.
- Ik kan niet uit de favicon halen wat het moet zijn.

Je hebt leuke sieraden voor een leuke prijs, echter zou ik nu niet bij de webshop bestellen.
 
Gebruikersavatar
Captain Pervert
Berichten: 237
Lid geworden op: 31 januari 2012

Re: [www.miis-sieraden.nl] Feedback op de webshop

21 mei 2014

Banner bovenin te hoog.
Roze vierkant met gratis giveaway te groot. Beter maak je hier een kleinere rechthoek van.
Spelfout. Moet zijn "geldt" ipv "geld"
Teveel welkom blabla tekst. Moet scrollen naar producten.
Productfoto's te donker. Lees dit eens: Kralen en Sieraden Fotograferen
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht