(PCPstore.biedmeer.nl) Graag feedback.

1
Goede dag,

Via het programma van Biedmeer.nl ben ik bezig met de opbouw van een webwinkel, met als doel de verkoop van verschillende consumenten elektronika.

De webwinkel is nog niet af, er zullen nog veel verschillende artikelen bij komen, maar misschien willen jullie alvast even een kijkje nemen. Het gaat dan meer om de layout en de eerste indruk.

Voordat ik over ga als betalende klant van Biedmeer had ik graag eerst wat feedback gekregen.

Alvast bedankt.

http://www.pcpstore.biedmeer.nl

Re: (PCPstore.biedmeer.nl) Graag feedback.

4
Ik ben vereerd :) Ik zie dat je een afbeelding gebruikt die ik heb gemaakt!

De afbeelding gebruik ik zelf niet meer dus veel plezier ermee. Pas echter wel op met het plukken van afbeeldingen van het internet. Voor je het weet heb je een brief van een advocaat in de bus.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: (PCPstore.biedmeer.nl) Graag feedback.

5
Ik heb in der daad 2 plaatjes via google gebruikt, maar heb dit gedaan vooral als voorbeeld.
Logo wil ik nog wijzigen, al is het logo bij geen enkele website meer in gebruik, in ieder geval daar lijkt het op. Jouw "Laagste prijs garantie" banner vind ik persoonlijk wel netjes, het maakt mijn webshop iets minder saai.

Misschien ben ik nog iets te vroeg met de vraag om feedback....
Maar op of aanmerkingen zijn altijd welkom.