[hygienesupply.nl] winkel in hygieneartikelen B2B, feedback?

1
Hallo medeforumers,

Ik ben hier al een tijdje actief geweest onder een andere naam (ook met een andere webshop naam) wij hebben sinds kort onze webshop naam verandert omdat we vonden dat onze eerste naam ons teveel belemmerde in het uitbreiden van ons assortiment (merknaam van een product zat hierin verwerkt)

Daarnaast maakten wij gebruik van een eigen cms systeem van een ontwikkelaar in Bussum. Het bedrijf was verder prima alleen het eigen cms systeem (wat natuurlijk helemaal dichtgetimmerd was) leverde ons op den duur problemen op. Denk hierbij aan kleine simpele aanpassingen waarbij de kosten toch wel hard opliepen.

We zijn nu met een nieuw design in magento opnieuw gaan bouwen en na alle oude links geredirect te hebben naar de nieuwe site zijn we nu inmiddels live.
Er zijn nog zeker een aantal puntjes waar aan gewerkt moet worden, zoals bijvoorbeeld de zoekfunctie die heel erg slecht werkt op het moment.


Graag zouden wij van jullie feedback ontvangen op onze nieuwe webshop... zodat we nog meer verbeteringen kunnen aanbrengen.

http://www.hygienesupply.nl/
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [hygienesupply.nl] winkel in hygieneartikelen B2B, feedb

6
Vervang je checkout door onestepcheckout, werkt sneller dan de 5 stapen nu.

Aangezien je veel b2b werkt is deze extensie een aanrader: http://www.fmeextensions.com/magento-invoice-email.html
Deze voegt een extra veld toe om facturen per email aan een ander adres te sturen.
Steeds meer bedrijven werken met een apart adres voor facturen.
De inlog van magento kan dan nog steeds info of sales@klant.nl zijn. als er een factuur gemaakt wordt kan deze echter ook naar boekhouding@klant.nl gestuurd worden en of parallel naar info/sales
We doen zelf ook b2b en merk steeds vaker dat er door klanten een apart adres voor facturen gebruikt wordt. Magento kan hier standaard geen rekening mee houden.

Bij onestep checkout heb je een veld opmerkingen.
Werk je bijv met fooman pdf voor het maken van pdf facturen kan het opmerkingen veld bijv gebruikt worden voor klanten om een inkoopnummer op te geven.

De hygiene sypply banner boven het menu is te groot. Hierdoor moet je iedere keer naar beenden scrollen om een pagina te bekijken. Deze moet 2/3 kleiner.

Het template is responsive maar heeft een grote fout.
Er is een menu maar als ik dit in mobiele weergave bekijk kan ik nergens producten/ product categorieën selecteren. Sterker nog zit ik op de hoofdpagina of een categorie pagina krijg ik alle categorieën te zien en moet mobiel ver naar onder scrollen voor de rest van de inhoud. Dit heeft met je template te maken. Bekijk eens een demo van magento ultimate template hoe het zou moeten.

De pagina's eindigen nog met .html dit kun je weglaten

Betaalmogelijkheden, oeps foutje van de webbouwer of copy paste ?
Bij Omoda kunt u betalen met uw Visa en Mastercard creditcard.
- Betalen met je creditcard kun je bij Omoda zonder extra kosten doen.
Omoda is toch een ander bedrijf ?

http://www.hygienesupply.nl/over-hygienesupply/
hier staat een ander adres op konining emmalaan, terwijl onder aan de pagina gildenstraat staat.
welke van de 2 is de juiste

Re: [hygienesupply.nl] winkel in hygieneartikelen B2B, feedb

7
Thanks voor je tips met betrekking tot de extensies.

Wat betreft het logo in de header in mijn browser is die niet zo groot. Heb even ergens een oude windows pc aangesloten (zit zelf op mac) en zie inderdaad dat die daarop in i.e. en firefox veel groter is.

Wat betreft de mobiele site daarvan is reeds een mailtje gestuurd naar de bouwer. (word opgelost dus)

Dat Omoda gebeuren is inderdaad een beetje treurig.. Ligt overigens niet aan de webbouwer maar aan een medewerker hier die even snel deze pagina "gemaakt" heeft. (dit zal ook worden aangepast)

Beide adressen zijn juist. Het ene adres is ons kantoor adres en het andere adres is onze opslag. Dit zal aangepast worden om eenduidigheid uit te stralen...

Re: [hygienesupply.nl] winkel in hygieneartikelen B2B, feedback?

8
Hallo,

De webshop ziet er goed uit en is snel. Ik zou nog productcombinaties maken bijvoorbeeld een steel en een borstel en dan bijvoorbeeld 5% korting op de set en andersom. Daarnaast zou ik een SSL EV certificaat installeren. Dat is niet verplicht maar zo kom je o.a. hoger in Google en is je webshop beveiligd. Ik ben zelf ook bezig met een webshop in auto onderdelen maar heb intussen met SEOshop geprobeerd en met Magento. Magento heeft de voorkeur maar is complexer of moeilijker voor mij. Wie heb jij als webshop bouwer en ben je daar tevreden mee? Hoor graag.

Mvg. Roel