Feedback op Speelgoedtotaal

1
Beste forumleden,

Ik ben onlangs begonnen met de webshop Speelgoedtotaal.nl. Tot op heden heb ik enkele bestellingen gehad maar deze wil ik graag omhoog hebben, het aantal bezoekers blijft ook achter.
Daarom ook mijn vraag of jullie even naar mijn shop zouden willen kijken. Alle tips en trucs zijn van harte welkom!

De webshop is gericht op de verkoop van speelgoed.

Op dit moment maak ik reclame door middel van Facebook en Marktplaats.

Graag zou ik dan ook een objectieve kijk vanuit jullie kant willen hebben om te zien wat er anders kan en waar verbetering in zit. Alle tips en trucs zijn hierbij van harte welkom.

De website waar het om gaat: http://www.speelgoedtotaal.nl

Alvast bedankt!

P vd Wiel

Re: Feedback op Speelgoedtotaal

2
Hi, even een korte deze keer: ik krijg geen warm 'speelgoed' gevoel bij je site. Uitstraling past prima bij een bank oid maar kids... tja.

Bedenk wel dat je nog genoeg te doen heb; als ik enkele produkten bij langs ga zie ik dat je op veel plekken dezelfde metadata gebruik.

Succes; ennne waarom ben je gestopt met http://www.maximizenutrition.nl ?
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Feedback op Speelgoedtotaal

3
Ik zou sowieso de paypal rechtsonder bij de betaalmogelijkheden weghalen..
Dit is erg verwarrend, terwijl PayPal daarvoor al vermeld staat.

Ben het ook eens met bovenstaande opmerkingen..Het voelt wat klinisch.

De site loopt wel lekker snel, fijn.

Hoeveel bezoekers heb je nu zo per dag, en voor hoe lange tijd?
Misschien eens adwords proberen?
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl

Re: Feedback op Speelgoedtotaal

4
De tekst op de buttons, bestellen info enz staat te dicht op elkaar is slecht leesbaar. kies een duidelijke lettertype.

Je template werkt niet op mobiel, c.q past zich niet aan qua grote aan een mobiel scherm, hierdoor verlies je klanten. zie dat biedmeer op hun eigen pagina dat ook niet ondersteund. Dat is het nadeel van shop bij dit soort bedrijven, je hangt vast aan hun beperkingen.

Zoals hierboven opgemerkt je verkoopt speelgoed, site moet dan wat speelser, mag iets meer kleur hebben of achtergrond/banner met speelgoed afbeelding.

Let op bij retouren staat niet duidelijk voor wie de kosten voor retourneren zijn, ik neem aan voor de klant. dit moet je duidelijk vermelden inclusief de te verwachten kosten voor retour zenden. doe je dit niet heeft een klant 12 maanden retourrecht (nieuw eu recht)

Ik lees ergens paypal 1,95 extra kosten maar als ik paypal selecteer zie ik die nergens terug. Je mag volgens eu recht niet meer in rekening brengen aan transactiekosten dan wat het jou kost.
1,95 bij een order van 15 euro lijkt me veel.

Zie een voorraad status maar mij is niet duidelijk wat een levertijd is, volgende dag bij bestelling voor x uur, 2 dagen, 3 werkdagen ?

Bij contact zie ik een 06 nummer staan. 06 nummer geeft voor mij een verkeerde uitstraling voor een bedrijf. Waarom geen vast nummer. via voip goedkoop tegenwoordig en betere uitstraling dan een 06 nummer.

algemene voorwaarden zijn in een middel donkergrijze kleur hierdoor niet optimaal leesbaar. zoiets als de kleine lettertjes op briefpapier vroeger.

Lettertype van voorwaarden, contact en ander pagina's vindt ik persoonlijk niet lekker lezen. letters zijn te klein, maatje groter zou het beter doen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback op Speelgoedtotaal

5
Lekkere snelle site (hou ik van).

Verder de volgende puntjes.

- Lettertype van Info en bestel (zoals eerder aangegeven) slecht leesbaar.
- Op je homepage heb je eerst "Nu in de aanbieding, dan een stuk tekst, en dan meeste verkochte producten. Ik denk dat je eerst de aanbiedingen moet doen, dan de meest verkochte producten, en vervolgens pas de tekst. Je wilt tenslotte producten verkopen.
- Ik ben er zelf een voorstander van om het IDeal Logo postNL logo etc. gelijk te zien zodra ik op een pagina kom. Ik wil niet zoeken/scrollen voordat ik kan zien wat de betaalmogelijkheden zijn, of waarmee verzonden wordt.
www.smoely.nl | De website met een lach.
Smoely bedenkt en ontwikkeld producten voor ouders, pedagogen en kindercoaches.

Re: Feedback op Speelgoedtotaal

6
Goedemorgen,

Ik heb inmiddels een aantal wijzigingen doorgevoerd, ik hoop in positieve zin.

Nu wil ik meer gaan kijken naar de meta etc, dit om meer bezoekers naar de shop te krijgen.
Tips zijn welkom!

Groetjes
Patricia

Re: Feedback op Speelgoedtotaal

8
Alleen adverteren via Facebook en Marktplaats?
Op prijs en naamsbekendheid win je het niet van de grote partijen. Je zal een de slag moeten met je online vindbaarheid. Ook qua conversie is er winst te behalen.

Tip: begin met de belangrijkste pagina's waaronder de hoofdpagina. Daarvoor alvast enkele tips:
Menu bovenaan
- Algemene Voorwaarden (naar de footer)
- Over ons => naar links in het menu
- Contact => naar rechts in het menu

Wisselende foto ipv vaste foto met jongen met blokken. Je verkoopt meer dan blokken!

Tweede menu (beginnend met speelgoed)
- Logische volgorde met minder overlap
- Playmobil een tweede menu?
- Volgorde van jongensmenu?

Dealer van: logo's klikbaar maken

Je gebruikt 2x een H1 met niet speelgoede gerelateerde keywords
- Nu in de aanbieding en Meest verkochte producten

Nog heel veel werk aan de winkel wil je volgend jaar december aardige sales halen.
http://www.zoektermen.nl webmarketing bureau Breda
http://www.seomarktplaats.nl matcht opdrachtgevers met opdrachtnemers