Hey Michiel,Welkom op het forum!
Het eerste wat mij opviel is dat er maar 1 ring zichtbaar is als ik je pagina bezoek, de rest is tekst... pas als ik naar beneden scroll kom ik nog 3 ringen tegen.
Hoewel je assortiment beperkt is, is de hoeveelheid producten (10%) en tekst(90%) erg buiten verhouding.
Je homepage is je etalage, waar de bezoeker direct de sfeer moet proeven! Persoonlijk was ik al afgehaakt zonder de daadwerkelijke producten te bekijken!
Bij de vingerafdruk-ring staan bij de eerste paar invoer velden 'kies een optie' en bij het tweede deel 'select an option'
Gepersonaliseerde producten mogen uitgesloten worden van het retourrecht, maar hoe help jij de klant met het meten van de juiste ringmaat? (zeker gezien de prijsklasse voor een zilveren ring)
Ik heb nu nog wat meer wijzingen toegepast, zoals bijvoorbeeld een kleinere banner waardoor de call to action van de producten (Meer Info) zichtbaar zijn above the fold.Welkom op het forum!
Het eerste wat mij opviel is dat er maar 1 ring zichtbaar is als ik je pagina bezoek, de rest is tekst... pas als ik naar beneden scroll kom ik nog 3 ringen tegen.
Hoewel je assortiment beperkt is, is de hoeveelheid producten (10%) en tekst(90%) erg buiten verhouding.
Je homepage is je etalage, waar de bezoeker direct de sfeer moet proeven! Persoonlijk was ik al afgehaakt zonder de daadwerkelijke producten te bekijken!
Bij de vingerafdruk-ring staan bij de eerste paar invoer velden 'kies een optie' en bij het tweede deel 'select an option'
Gepersonaliseerde producten mogen uitgesloten worden van het retourrecht, maar hoe help jij de klant met het meten van de juiste ringmaat? (zeker gezien de prijsklasse voor een zilveren ring)
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Misschien bedoel je: 'Hoeveel bedragen de verzendkosten'? Nog beter: 'wij rekenen geen verzendkosten' of 'Wij versturen je bestelling altijd gratis'.Wat betaal ik aan verzendkosten?
Voor bestellingen in Nederland en België zijn er geen verzendkosten. In Duitsland en de rest van Europa zijn de verzendkosten €19,95.
Bedankt voor jouw feedback.De snelheid is dramatisch laag. Net even ook getest met de pingdom tools en daar klokte de homepage 11,5 seconde. Dat gaat je heel veel bezoekers kosten.
Bedankt voor jouw feedback, deze ga ik zo snel mogelijk proberen te implementeren.Hi en Welkom.
Over je site:
Leuk idee!
De logo en de tekst aan de bovenzijde zijn niet helder en niet te lezen.
Je afbeelding van q-shops is niet klikbaar.
Je veelgestelde vragen pagina bevat hele rare zinnen: Zoals:
Misschien bedoel je: 'Hoeveel bedragen de verzendkosten'? Nog beter: 'wij rekenen geen verzendkosten' of 'Wij versturen je bestelling altijd gratis'.Wat betaal ik aan verzendkosten?
Voor bestellingen in Nederland en België zijn er geen verzendkosten. In Duitsland en de rest van Europa zijn de verzendkosten €19,95.
De opmerking over Duitsland en de rest van Europa snap ik ook niet. Duitsland is toch ook de rest van Europa?
Daarnaast zijn niet alle vragen dikgedrukt.
Wat ik persoonlijk heel storend vind is dat de banner meerolt naar beneden. Het maakt het beeld klein en onoverzichtelijk.
De banner rechts op de homepage (met je voordelen) is in vergelijking met de rest van de homepage erg druk en rommelig. Probeer de tekst in 1 lijn te houden en houdt de voordelen kort en krachtig.
Ik denk dat je nog even moeten werken aan het maken van 1 geheel.
Veel punten zijn onoverzichtelijk, rommelig of net niet af.
Creëer rust en eenheid, dat gaat zeker helpen.
Succes!
Ik heb de logo en de text vergroot en de text een andere locatie gegeven.Hi en Welkom.
Over je site:
Leuk idee!
De logo en de tekst aan de bovenzijde zijn niet helder en niet te lezen.
Je afbeelding van q-shops is niet klikbaar.
Je veelgestelde vragen pagina bevat hele rare zinnen: Zoals:
Misschien bedoel je: 'Hoeveel bedragen de verzendkosten'? Nog beter: 'wij rekenen geen verzendkosten' of 'Wij versturen je bestelling altijd gratis'.Wat betaal ik aan verzendkosten?
Voor bestellingen in Nederland en België zijn er geen verzendkosten. In Duitsland en de rest van Europa zijn de verzendkosten €19,95.
De opmerking over Duitsland en de rest van Europa snap ik ook niet. Duitsland is toch ook de rest van Europa?
Daarnaast zijn niet alle vragen dikgedrukt.
Wat ik persoonlijk heel storend vind is dat de banner meerolt naar beneden. Het maakt het beeld klein en onoverzichtelijk.
De banner rechts op de homepage (met je voordelen) is in vergelijking met de rest van de homepage erg druk en rommelig. Probeer de tekst in 1 lijn te houden en houdt de voordelen kort en krachtig.
Ik denk dat je nog even moeten werken aan het maken van 1 geheel.
Veel punten zijn onoverzichtelijk, rommelig of net niet af.
Creëer rust en eenheid, dat gaat zeker helpen.
Succes!
De klant verzendt de bestelling niet, dat doe jij.Wil jij jouw bestelling verzenden binnen Nederland en België? Dan is de verzending gratis!
Ik heb nu weer wat aanpassingen gemaakt.Is beter als eerst, maar de tekst met de afbeeldingen is nog steeds niet scherp.
Wat betreft de laadtijd; Hier ook erg traag......
Wat me ook nu opvalt: Je geeft onderaan de pagina aan dat je ook kunt chatten. Er staat: Klik rechts onder het schermpje van de klantenservice.
Maar daar staat niets!?
Nog iets wat me nu opvalt:
De klant verzendt de bestelling niet, dat doe jij.Wil jij jouw bestelling verzenden binnen Nederland en België? Dan is de verzending gratis!
Ook heb ik een aantal plugins geïnstalleerd die de snelheid van de website moeten verbeteren
Ik heb nu weer wat aanpassingen gemaakt.
Ik heb ook de code veranderd die de plaatjes moeten weergeven, Ik ben benieuwd naar wat jullie vinden.
Kun je een screenshot sturen?Het laden gaat hier een stuk sneller! Da's mooi.
Je hebt de afbeeldingen aangepast, ze zijn nu allemaal scherp, maar alleen op de homepage. Op de productpagina's en je blog is het nog steeds onduidelijk.
Het probleem is nu alleen op de homepage dat het beeldformaat te groot is. Het winkelmandje staat niet in beeld, maar rechts buiten beeld.
Voordelen zijn nu ook netjes en duidelijk in beeld gebracht. Dat is voor elke klant duidelijk. Kan toch weer klanten makkelijker over de streep trekken.
Goed bezig!
Ik heb inmiddels al het probleem verholpen.Kun je een screenshot sturen?Het laden gaat hier een stuk sneller! Da's mooi.
Je hebt de afbeeldingen aangepast, ze zijn nu allemaal scherp, maar alleen op de homepage. Op de productpagina's en je blog is het nog steeds onduidelijk.
Het probleem is nu alleen op de homepage dat het beeldformaat te groot is. Het winkelmandje staat niet in beeld, maar rechts buiten beeld.
Voordelen zijn nu ook netjes en duidelijk in beeld gebracht. Dat is voor elke klant duidelijk. Kan toch weer klanten makkelijker over de streep trekken.
Goed bezig!
Bij mij in Safari laad het normaal, maar in firefox doet het vervelend.
Dit na het installeren van de snelheidsplugins.
Bedankt!De site voelt wel veel sneller aan, daar heb je alvast netjes winst geboekt!
Met browsercaching en compressie kun je eigenlijk niet van 3 naar 5 seconden terugvallen, maar misschien moet je de vergelijking eens herhalen. Een test met Pingdom kun je het beste 10 keer herhalen en daarna de metingen vergelijken.
Bedankt voor jouw reply.Hier is de site ook nog zeer traag.
Ik had alle antwoorden van dit topic gelezen eer de site pas volledig geladen was.. Dus dat lijkt al een groot werkpunt.
Voorts vind ik de layout wat wild door mekaar staan.
Maak het wat minder druk en trek de aandacht naar call to action banners/afbeeldingen.
Ik heb als een malle gewerkt aan alles wat mijn website traag maakte.Bedankt voor jouw reply.Hier is de site ook nog zeer traag.
Ik had alle antwoorden van dit topic gelezen eer de site pas volledig geladen was.. Dus dat lijkt al een groot werkpunt.
Voorts vind ik de layout wat wild door mekaar staan.
Maak het wat minder druk en trek de aandacht naar call to action banners/afbeeldingen.
De site moet nu ietsje sneller zijn.
Ik merk bij sommige apparaten dat het wat sneller werkt.
Maar ik ga alsnog eraan werken.
Bedankt.De site laadt hier snel. De site ziet er goed uit. Er staat echter wel "gratis verzonden" en ik denk dat je bedoelt "gratis verzenden".
Best vaag want sommige metingen geven zelfs 2.78 aan, en dat meerdere keren achter elkaar.pingdom geeft hier voor je website 5,96 sec aan.
Wat me zo snel wel opvalt is dat je site erg groot is, 1,7MB (of zelf 2,21 MB bij een andere test)
Ter vergelijking
jouw site 5,96ms laadtijd, 1,7MB groot
bol.com 3,67ms laadtijd, 1MB groot
webwinkelforum 1,89ms laadtijd, 259KB groot
Meting 1: 3.44sBest vaag want sommige metingen geven zelfs 2.78 aan, en dat meerdere keren achter elkaar.pingdom geeft hier voor je website 5,96 sec aan.
Wat me zo snel wel opvalt is dat je site erg groot is, 1,7MB (of zelf 2,21 MB bij een andere test)
Ter vergelijking
jouw site 5,96ms laadtijd, 1,7MB groot
bol.com 3,67ms laadtijd, 1MB groot
webwinkelforum 1,89ms laadtijd, 259KB groot
Soms inderdaad 5 seconden nog wat.
Ik denk eraan dat als de mogelijkheden er zijn dat ik er een webdeveloper op af ga sturen zodat die het verder kan versnellen.
yep, dat klopt.Shared hosting, hoogstwaarschijnlijk. Je deelt een server met circa 173 andere sites.
Als er enkele honderden sites op één server draaien, kunnen bezoekersaantallen sterk fluctueren. Dat vertaalt zich vervolgens in grotere schommelingen in de laadtijd.
In een volle bus waar zelfs de staanplaatsen zijn gevuld, zul je nooit de snelheid van een sportwagen halen. Beetje meer investeren dus.