Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
toys4love
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 november 2014

[toy4love.nl]Wat doen wij fout???

03 november 2014

Wij hebben en krijgen een minimaal aantal bezoekers, wat doen wij fout.

Zouden jullie onze site http://www.toy4love.nl eens willen bekijken.

Bvd
 
Kmowebdiensten
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 oktober 2013
Locatie: België
Contacteer:

Re: Wat doen wij fout???

03 november 2014

"Deze webpagina is niet beschikbaar"

Daar kan je al mee beginnen, je hosting en snelheid van de website
 
toys4love
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 november 2014

Re: Wat doen wij fout???

03 november 2014

Excuses het is http://www.toys4love.nl

Lekker binnenkomer, pffffff :D
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wat doen wij fout???

03 november 2014

Nou, dan heb je alvast één antwoord. :lol:

Als je zelf je eigen site niet kunt vinden, hoe moeten bezoekers die dan vinden?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Joriz
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 maart 2013
Locatie: Enschede

Re: Wat doen wij fout???

03 november 2014

Mocht er verwarring kunnen ontstaan in je bedrijfsnaam/website is het inderdaad handig om enkele veel voorkomende typfouten ook vast te leggen.

Ik zie inderdaad dat de website (de eerste keer) zeer traag laadt. Mogelijk ligt dit aan de webhost, maar dit kan ook zeker aan het bestelsysteem liggen wat er gebruikt wordt en hoe dit werkt. Belangrijk is te kijken naar o.a. cache modules en of er niet te veel wordt meegeladen in de website. Nu wordt er o.a. objecten meegeladen van googleapis.com, elexioweb.com en Facebook. Dit kan ook vertragend werken.
Mogelijk kan hier samen met de webhost naar worden gekeken want een webshop hoort gewoon snel te laden.
 
toys4love
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 november 2014

Re: Wat doen wij fout???

06 november 2014

Bedankt voor de tips.

Hebben jullie nog tips mbt google vindbaarheid?
 
Sportzone
Berichten: 45
Lid geworden op: 02 oktober 2014
Locatie: Kollum
Contacteer:

Re: [toy4love.nl]Wat doen wij fout???

07 november 2014

Wij hebben en krijgen een minimaal aantal bezoekers, wat doen wij fout.

Zouden jullie onze site http://www.toy4love.nl eens willen bekijken.

Bvd
Ik ben niet zo thuis in jullie markt, maar is deze niet ontzettend verzadigd? Wat is jullie unique selling point?

Als ik even kritisch mag zijn; wat mij als klant altijd onmiddelijk doet afhaken zijn simpele spelfouten. Dat komt namelijk erg onprofessioneel over.

Ik noem er een paar:

Voor deze aanbiedingen betaald u geen verzendkosten >> betaald hoort betaalT te zijn

Laat u verassen of verras iemand met een van deze pakketen.>>
Verassen hoort verRassen te zijn
Pakketen hoort pakketTen te zijn

voor u geseleceteerde>> hoort geselecteerde te zijn

Ik zit even verder te lezen op uw site, maar eigenlijk kom ik overal spelfouten tegen. Wat dat betreft zou ik de shop eens goed (laten) doorlichten. Ook de afdeling klantenservice is erg summier. Ik zou willen weten van wie ik koop (over ons) en wat ik moet doen bij klachten, als ik wil retourneren, enz. Ook zou ik het iDeal logo zichtbaar op de startpagina zetten, dat straalt vertrouwen uit.

Ik hoop dat u wat aan mijn tips hebt, succes met de verkoop!
http://www.goedkopezwembroeken.nl : Zwemmen in het voordeel!
 
toys4love
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 november 2014

Re: [toy4love.nl]Wat doen wij fout???

09 november 2014

Bedankt voor de tijd en moeite welke je hebt willen nemen om mijn site te bekijken.

Ik zal al deze opmerkingen ter harte nemen en wijzigen (de meest stomme zijn inmiddels aangepast)

Mocht je er meer ontdekken houd ik mij van harte aanbevolen ondanks het feit er een aantal werkelijk genant zijn.

Een aantal zaken vergen wat meer inspanning maar zal hier zeker naar kijken.

Feit is inderdaad dat dit een redelijk verzadigde markt is maar diegene die ik spreek generen toch wel meer omzet, tot op heden dit jaar om en na bij de 50 orders is echt minimaal.

En natuurlijk moet je jezelf de vraag stellen, waarom zullen ze bij ons kopen, ipv, Willie, Pabo, Christien le Duc of tegenwoordig Wehkamp en Bol.com

Stel, ik wil iets nieuws beginnen wat zou voor jullie de volgorde van aanpak zijn en welke checklist zouden jullie maken alvorens je zaken in gang zou zetten.

Voor mij, 1. Een zeer Google vriendelijk website.