Re: Nieuwe webshop, graag kritische feedback

2
ziet er op zich leuk uit.

Wat je opvalt in de winkelwagen zie ik alleen bedrag met btw, niet specificatie zonder btw of van het btw bedrag, dat kun je instellen en is handig voor bedrijfsmatige kopers die btw terug krijgen.

checkout geen onestep maar doorlopen van 3 of 4 schermen. Ben hier zelf geen voorstander van en onestep werkt voor mij beter.

Bij retouren moet je klanten tegenwoordig ook een idee geven van de te verwachte kosten voor het retour sturen. doe je dat niet moet jij de retourkosten van de klant ook vergoeden.

Onderaan heb je een heel grijs blok, komt voor mij beetje saai over. Je verkoopt licht breng er iets meer licht in, probeer andere kleur. kleur is en blijft natuurlijk persoonlijk.

bij lichtbronnen zie ik losse lampen. Technisch zal de term lichtbronnen juist zijn maar iets als losse lampen of iets anders lijkt me voor de massa duidelijker.

voor de rest ok.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuwe webshop, graag kritische feedback

6
Er moeten eerst nog wat zaakjes geregeld worden.....
Lichtdiscounter verwijst namelijk naar een bedrijf bij de contactgegevens , dat gevestigd is op een ander huisnummer. Lichtdiscounter is niet ingeschreven bij de KvK! Er is geen bedrijf bekend op het adres, waar Lichtdiscounter gevestigd is.

Ik heb de bedrijfsgegevens gecheckt van het bedrijf bij de KvK. Gruteke is een hovenier, maar Lichtdiscounter wordt niet vermeld bij de gegevens van Gruteke.

Een KvK nummer heeft altijd 8 cijfers en niet 7 cijfers zoals vermeld op de site. :(