Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Make Up
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 december 2014

Wat vinden jullie van www.brinkpinkcosmetics.nl?

15 december 2014

Deze online make up en cosmetica site verkoopt make-up shampoo parfum deo enz. Eigenlijk een soort van drogisterij. Ik heb hier een foundation gekocht en het werd na 1 dag geleverd! heel snel dus! maar graag wil ik weten of er iemand anders ook ervaring heeft met deze site of een mening? Wat zeggen jullie :?:
 
Ludger
Berichten: 193
Lid geworden op: 27 juli 2012

Re: Wat vinden jullie van www.brinkpinkcosmetics.nl?

15 december 2014

Deze online make up en cosmetica site verkoopt make-up shampoo parfum deo enz. Eigenlijk een soort van drogisterij. Ik heb hier een foundation gekocht en het werd na 1 dag geleverd! heel snel dus! maar graag wil ik weten of er iemand anders ook ervaring heeft met deze site of een mening? Wat zeggen jullie :?:
Ja hoor... Je registreert jezelf om iemand anders zijn site te promoten.... :lol: Geef dan gewoon eerlijk toe dat het je eigen site is.
 
Make Up
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 december 2014

Re: Wat vinden jullie van www.brinkpinkcosmetics.nl?

15 december 2014

nee dat is het niet. ik zoek mensen die ook hun ervaringen willen delen als ze die hebben :roll:
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Wat vinden jullie van www.brinkpinkcosmetics.nl?

15 december 2014

Hele slechte ervaring mee helaas. Ik had het vooraf kunnen weten, maar ben er toch ingestonken :(
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van www.brinkpinkcosmetics.nl?

15 december 2014

Hele slechte ervaring mee helaas. Ik had het vooraf kunnen weten, maar ben er toch ingestonken :(
Ja ik ook! Zou er niet kopen hoor!
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
ikwilzitzakken
Berichten: 145
Lid geworden op: 01 februari 2014
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van www.brinkpinkcosmetics.nl?

15 december 2014

Ziet er onprofessioneel uit... Zowel site als topic.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van www.brinkpinkcosmetics.nl?

16 december 2014

Haha iedereen die een negatieve reactie heeft achtergelaten is gemeld door de topic starter als spam..

Hey topic starter, ik heb een blog geschreven over jouw manier van spammen:
http://wouterhol.nl/ik-kwam-toevallig-op-deze-site-uit/

Aangezien je ons voorliegt over je intenties hang ik een slot op dit topic en laat ik hem staan.