Wat vinden jullie van www.brinkpinkcosmetics.nl?

1
Deze online make up en cosmetica site verkoopt make-up shampoo parfum deo enz. Eigenlijk een soort van drogisterij. Ik heb hier een foundation gekocht en het werd na 1 dag geleverd! heel snel dus! maar graag wil ik weten of er iemand anders ook ervaring heeft met deze site of een mening? Wat zeggen jullie :?:

Re: Wat vinden jullie van www.brinkpinkcosmetics.nl?

2
Make Up schreef:Deze online make up en cosmetica site verkoopt make-up shampoo parfum deo enz. Eigenlijk een soort van drogisterij. Ik heb hier een foundation gekocht en het werd na 1 dag geleverd! heel snel dus! maar graag wil ik weten of er iemand anders ook ervaring heeft met deze site of een mening? Wat zeggen jullie :?:
Ja hoor... Je registreert jezelf om iemand anders zijn site te promoten.... :lol: Geef dan gewoon eerlijk toe dat het je eigen site is.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.