[www.l-unique.nl] sieraden en accessoires, feedback?

1
Hallo allemaal,

Ik ben een paar maanden geleden begonnen met een webwinkel in sieraden en accessoires. Hierdoor wil ik mijn doelgroep (studenten, starters met een laag budget) de mogelijkheid geven om betaalbare sieraden te kopen met een goede kwaliteit.

De laatste maanden heeft de webwinkel veel bezoekers gehad en de facebookpagina loopt ook goed. Maar de kopers blijven achterwegen...

Waar kan dit aan liggen? Graag feedback!

Groetjes,
Lonneke

http://www.l-unique.nl

Re: [www.l-unique.nl] sieraden en accessoires, feedback?

2
Beste Lonneke,

Ik heb je site even bekeken.

Allereerst valt op dat je logo wel heel leeg staat in je header. Het oogt verder erg saai. Zeker voor jouw doelgroep.
Er is geen pagina met informatie over bijvoorbeeld betaalmethodes, service, enz. Geef je klanten zoveel mogelijk informatie over dit soort zaken. Dat wekt vertrouwen.

Je geeft aan 24/7 beschikbaar te zijn, neem je dan ook 's nachts de telefoon op?

Gastenboek is leuk, maar niet professioneel. Een beoordelingssite is beter, deze zijn ook gratis te gebruiken.

In je header: Vandaag besteld, morgen verzonden. Dat zal niet gaan in het weekend.


Daarnaast is je assortiment wel erg summier. Dat zou ik snel uitbreiden.

Ook de foto's zou ik nog eens bekijken, sommige komen niet goed uit bij de categorie.

Nog genoeg te doen denk ik. Succes!