Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Wat is "HTTP compressie"?Dus nogmaals met klem, doe die HTTP compressie weg
GZIP COMPRESSIE :pWat is "HTTP compressie"?Dus nogmaals met klem, doe die HTTP compressie weg
Ik begrijp het niet. Compressie is toch juist bedoeld om de laadsnelheid te verhogen?Dus nogmaals met klem, doe die HTTP compressie weg
Je zit hier echt fout. met GZIP compressie kan een server pas beginnen met de overdracht, als het hele HTML bestand is opgebouwd. Zonder compressie gaat de overdacht van de HTML streaming. Dus zodra er content gereed is, wordt het naar de cliënt gestreamt. Vandaar de lange response tijd op de server. Dat maakt browser functionaliteiten als pipelining opeens veel minder effectief. Daardoor is de totale laadtijd gewoon langer. Die 25kb extra HTML maakt echt niet genoeg verschil om dat te compenseren. Het comprimeren van een 40kb bestandje is overigens geen issue voor de server. Daar zit het probleem niet.Het is inderdaad ook niet waar of, beter gezegd, niet helemaal waar. Je kunt het zelf met verschillende tools testen: gzip-compressie maakt een site meestal meetbaar sneller.
Wat wel waar is, is dat je gzip-compressie te hoog kunt instellen. Dan kost de extra compressie vooral veel processortijd, maar krijg je daarvoor in ruil nauwelijks kleinere bestanden. Dat is een soort wet van de afnemende meeropbrengst.
De waarheid ligt dus in het midden: meestal werkt gzip goed, maar overdaad schaadt.
Keurmerken zoals hierboven werd genoemd? de consument is blind voor die dingen geworden, ik geloof er niet meer in.
Ik heb vorig jaar mijn samenwerking met een keurmerk opgezegd, ik bied geen betaling achteraf aan en ik zie absoluut geen daling in de conversies. De klant is ondertussen handig genoeg om de googelen op reviews, welke ik trouwens over een maandje of wat zelf ga doen op een eigen review website want ik kan ondertussen wel bakken met geld wegbrengen naar alle reviewsites, waar je vervolgens geen controle over hebt.De consument is daar zeker niet blind voor. Internet oplichting is juist een hot topic en als kleine onbekende speler, moet je daarom juist alles er aan doen om de schijn van een oplichter van je af te schudden. Als je geen beoordelingen hebt, geen achteraf betalen biedt en ook geen keurmerk, is er weinig om die indruk weg te nemen.Keurmerken zoals hierboven werd genoemd? de consument is blind voor die dingen geworden, ik geloof er niet meer in.
Persoonlijk ben ik meer van het alles doen, dus achteraf betalen, een keurmerk nemen en beoordelingen. Echter is 1 of 2 van deze mijns inziens een vereiste als je een goede conversie wilt halen.
En wat voor conversie percentage spreek je dan over?Ik heb vorig jaar mijn samenwerking met een keurmerk opgezegd, ik bied geen betaling achteraf aan en ik zie absoluut geen daling in de conversies. De klant is ondertussen handig genoeg om de googelen op reviews, welke ik trouwens over een maandje of wat zelf ga doen op een eigen review website want ik kan ondertussen wel bakken met geld wegbrengen naar alle reviewsites, waar je vervolgens geen controle over hebt.
Wat ik wel een pre vind is een normaal adres (dus geen woonhuis) en een normaal telefoonnummer, dus geen mobiel en ook geen 087 of 088 nummer. Verder bieden we een live chat, en worden mails in principe tijdens openingstijden binnen een half uur tot een uurtje beantwoord.
Jawel, als je met een Duitstalige site iets verkoopt aan een consument in Duitsland, wordt de consument beschermd door Duits recht — in zoverre dat inderdaad verschilt van Europees recht. Bij Malta is dat niet anders.Als er iemand een bestelling doet in jouw Engelstalige website die gevestigd is in Nederland en je stuurt het product naar Malta, dan hoef je toch niet te voldoen aan de wet in Malta in zoverre dat die verschilt in een EU land?
Wat doet het conversie percentage er toe? deze is totaal afhankelijk van het product wat verkocht wordt en daarmee ook de prijs van het product, maar ook hoe veel concurrentie er op een product is. Laat ik nu het geluk hebben weinig tot geen concurrentie te hebben. Ik ben niet de goedkoopste, en ik stunt niet, toch weten de klanten mij te vinden en te vertrouwen.En wat voor conversie percentage spreek je dan over?Ik heb vorig jaar mijn samenwerking met een keurmerk opgezegd, ik bied geen betaling achteraf aan en ik zie absoluut geen daling in de conversies. De klant is ondertussen handig genoeg om de googelen op reviews, welke ik trouwens over een maandje of wat zelf ga doen op een eigen review website want ik kan ondertussen wel bakken met geld wegbrengen naar alle reviewsites, waar je vervolgens geen controle over hebt.
Wat ik wel een pre vind is een normaal adres (dus geen woonhuis) en een normaal telefoonnummer, dus geen mobiel en ook geen 087 of 088 nummer. Verder bieden we een live chat, en worden mails in principe tijdens openingstijden binnen een half uur tot een uurtje beantwoord.
Wat dacht je van de verzendkosten? deze vliegen omhoog als je naar het buitenland gaat verzenden, en je klant deze volledig laten betalen? zonde van je vertaal werk want een klant googled dan rustig verder. Verder kun je praktisch opnieuw beginnen met je SEO in het land waarop je target. Wij gaan de stap wel nemen om een shop te beginnen in het Duits, gelukkig hebben we twee native speakers op kantoor, en hebben we ondertussen een adres in Duitsland voor de afhandeling van de retouren. we gaan direct vanuit DE versturen, ondanks dat dit de levertijd wat langer maakt (we rijden zelf 2 x in de week naar Duitsland (afhankelijk van de bestellingen) en brengen het zelf naar het postkantoor voorlopig. (prijs verschil tussen verzenden vanuit NL en DE is te groot, en voor ons direct al een verdien moment)Hoe bedoel je dat precies Arjen,
Als je de vertaling zelf doet, welke niet te onderschatten kosten heb je het dan over? Als er iemand een bestelling doet in jouw Engelstalige website die gevestigd is in Nederland en je stuurt het product naar Malta, dan hoef je toch niet te voldoen aan de wet in Malta in zoverre dat die verschilt in een EU land?
Interessante benadering hoor. gemiddeldes doen er niet toe, conversie percentages doen er niet toe. Je haalt er dingen bij, die er compleet niets mee te maken hebben. Conversie percentages hebben natuurlijk geen reet te maken met de punten die je noemt. Als een klant op je website komt, is deze immers potentieel geinteresseerd in je producten. Het percentage wat dan over gaat op een aankoop zegt juist alles. Als dit percentage erg hoog is, doe je iets structureel goed. Als het percentage erg laag is, doe je iets structureel fout. Het niet willen beantwoorden van de vraag is denk ik veelzeggend? Je hebt geen idee of...?Wat doet het conversie percentage er toe? deze is totaal afhankelijk van het product wat verkocht wordt en daarmee ook de prijs van het product, maar ook hoe veel concurrentie er op een product is. Laat ik nu het geluk hebben weinig tot geen concurrentie te hebben. Ik ben niet de goedkoopste, en ik stunt niet, toch weten de klanten mij te vinden en te vertrouwen.
Zoals ik al zei, een keurmerk voegt niks toe, behalve een stukje schijnheiligheid uiteindelijk is dat advocaten kantoortje achter een keurmerk of de "raad van bestuur"van het andere keurmerk met de leuke jaarlijkse gala's van beste webshop, (waar je trouwens ook als niet lid aan mee mag doen) de lachende derde. Zolang Dramtoinette Heksenberg, blijft gillen dat alleen keurmerk betrouwbaarheid biedt. Wiens brood men eet diens woord men spreekt, En neem van mij aan, dat er in dat wereldje een heleboel ons kent ons is, en men elkaar graag iets toespeelt. (noem mij paranoia, maar ik ken het wereldje iets langer dan vandaag)
Mijn serieuze omzet en conversie groei kwam toen ik van een vaag bedrijfsverzamelgebouw ben vertrokken naar een fysieke winkel (en dan niet eens op een A-locatie in de hoofdstraat) Fotootje van je winkel op de website, maar ook je smoel, wekt meer vertrouwen dan een stempeltje van een keurmerk.
Een normaal adres en vooral vast telefoonnummer dragen inderdaad bij aan de geloofwaardigheid van je business. Beide geven de bezoeker het geval dat je een vestiging hebt en je webshop er dus niet even "bij" doet.Wat ik wel een pre vind is een normaal adres (dus geen woonhuis) en een normaal telefoonnummer, dus geen mobiel en ook geen 087 of 088 nummer. Verder bieden we een live chat, en worden mails in principe tijdens openingstijden binnen een half uur tot een uurtje beantwoord.